به میرحسین بگو این شعارها یعنی چی؟!

به گزارش افکارنیوز، پورمحمدی در نشست «طلبه‌های انقلابی» با بیان اینکه فتنه‌گران از غروب روز انتخابات ۲۴ خرداد خود را نشان دادند و در خط دیگری قرار گرفتند، در مورد احتمال رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: در دولت بحثی و نظری در مورد شکستن حصر صورت نگرفته است.

وی افزود: هیچ‌گاه در دولت و شورای امنیت ملی این موضوع مطرح نشده است و دولت در جایگاهی نیست که در این موضوع تصمیم‌گیری کند.

وزیر دادگستری گفت: دولت مطابق منویات مقام معظم رهبری عمل می‌کند.

همزمان سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری و مشاور روحانی در برنامه شناسنامه گفت: حصری که انجام گرفته قانونی و شرعی است و من با تمام وجود آن را پذیرا هستم و مقام معظم رهبری روی دشمن حساسند و باید هم باشند. آمریکا و اروپا و ارتجاع عرب نسبت به انقلاب ما طمع دارند ما باید نسبت به آنها حساس باشیم و کاری نکنیم که دشمن در اندیشه و عمل ما زاویه ببیند باید دشمن را با تمام وجود محکوم کنیم.

وی اضافه کرد: برخی هواداران موسوی شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران می‌دهند. من به آقای دکتر آخوندی گفتم که به میرحسین بگو این شعارها یعنی چی ما همچین چیزی نداریم، ما فلسطین را به عنوان کار استراتژیکی داریم نه به عنوان تاکتیک و این حرف‌ها نمی‌شود وی در پاسخ به این سوال که چرا با آقای روحانی برای ثبت‌نام انتخابات سال ۹۲ به وزارت کشور رفتید اما قبلا با آقای هاشمی نرفتید؟ گفت: من با آقای روحانی واقعا مثل دو برادر هستیم ما را کنار آقای هاشمی نگذارید. آقای هاشمی شخصیتی است که ما برایشان دعا می‌کنیم و امیدواریم که ایشان را از خطاها مصونیت عنایت کند ولی با آقای روحانی خیلی صمیمیت داریم.

یادآور میشود رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت تصریح کرده بودند فتنه خط قرمز نظام است و با موضوع جناحبندیهای سیاسی متفاوت است و اعضای دولت نیز باید به تعهدی که دراینباره در روز رأی اعتماد به مجلس دادهاند پایبند باشند.