نامه ۱۰ کشور به ایران درباره داعش

به گزارش افکارنیوز، سردار " حسین همدانی " در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ۳۶ سال از سخت‌ترین مسیرها عبور کرد و امروز در بالندگی قرار دارد، اظهار داشت: در دولت ملی‌گراها کارشناسان اقتصادی کشور با مواجه شدن با صندوق خالی از ذخیره ارزی، سیلوهای گندم جا رو زده و نبرد تمام عیار علیه ایران اسلامی، اعلام کردند ۶ ماه دیگر عمر این نظام به پایان می‌رسد.



وی تصریح کرد: شاید این پیش‌بینی از نظر کارشناسی درست بود، اما کار جهادی شهید رجایی به عنوان مردی ولایی و پرتلاش، خط بطلانی بر آن زد.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان اینکه شهیدرجایی اعلام کرد «روزی که فشنگ ما تمام شود جنگ واقعی ما شروع خواهد شد» افزود: چنین دیدگاهی تنها از یک تربیت یافته مکتب اسلام مشاهده می‌شود که شهید رجایی به حق تربیت شده این مکتب بود.



وی با تأکید بر لزوم توجه به موقعیت ممتاز کنونی ایران به برکت انقلاب اسلامی، خواستار تبیین و تشریح آن برای همگان در تمام طول سال شد و ابراز داشت: باید همواره قدردان این نعمت بزرگ بود.



سردار همدانی با گریزی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بعد داخلی و خارجی، بزرگترین دستاورد این انقلاب را «تحول انسان ها» به ویژه در بین نسل جوان عنوان کرد و ادامه داد: اجداد ما آرزوی استقرار حکومتی دینی را داشتند و در این راه نیز سختی‌های زیادی چون شکنجه‌های طاقت‌فرسا را متحمل شدند، شاید امیدی هم نمی‌رفت نظام شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله از بین رود اما امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و عمل به تکلیف این رژیم را به کمک مردم ساقط کرد.



وی ابراز داشت: رژیم شاه علاوه بر اینکه ریشه دوانده بود، مورد حمایت آمریکا نیز قرار داشت، به همین دلیل حتی برخی بزرگان و دینداران نیز سقوط آن را باور نداشتند.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب در زمستان ۵۷ و قبول شاه برای واگذاری دولت اما ماندن در سلطنت، برخی از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند زیرا تصور می‌کردند به هدف غایی دست یافته‌اند، افزود: وقتی این پیام به امام(ره) در فرانسه داده شد، ایشان بدون درنگ فرمودند «شاه باید برود، مرکز فساد اینجاست».



وی با بیان اینکه تیزبینی و دوراندیشی امام راحل، زمینه را برای استقرار نظامی اسلامی در ایران فراهم کرد، گفت: در گذشته نهضت‌هایی به منظور ایجاد نظامی اسلامی شکل گرفته بود اما بلافاصله با شکست مواجه شده بودند که امام راحل با بهره‌گیری از تجارب این نهضت‌ها، انقلاب ایران را مدیریت و هدایت کرد.



سردار همدانی با گریزی دیگری به ترفند آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی، بیان کرد: وقتی گزینه ازهاری و شریف امامی به عنوان نخست وزیر از سوی مردم مردود اعلام شد، آمریکا با طراحی آوردن چهره‌ای همچون بختیار که سابقه مبارزه علیه شاه همراه بازرگان را داشت، زمینه را برای ایجاد دوگانگی در بین مردم فراهم کرد.



وی از دوراندیشی و تدبیر امام خمینی(ره) در مواجهه با این ترفند سخن به میان آورد و گفت: امام راحل مستقیم با انتخاب بختیار مخالفت نکردند، وقتی بختیار قصد رفتن نزد ایشان به فرانسه را داشت، امام فرمودند «مانعی ندارد، شما اول استعفا دهید بعد شما را می پذیرم؛ چه کسی شما را انتخاب کرده؟» که همین برخورد، موجب روشنگری در بین مردم شد.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه قیام امام راحل مهر باطلی بود بر جدایی دین از سیاست، افزود: ایشان با نهضت الهی خود ضمن وارد کردن دین در مدیریت جامعه، روحانیت را به صحنه اداره کشور فراخواندند.



وی با بیان اینکه حکومت دینی ایران ثابت کرده با قدرت دین می‌توان یک انقلاب را ایجاد کرده و آن را به ثمر رساند، گفت: درست است انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود؛ نه انقلاب جاده و آسفالت؛ اما توجه به رفاه مردم کشور نیز از راهبردهای اصلی آن بود.



سردار همدانی با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به اقصی نقاط کشور، آن را به یمن انقلاب اسلامی دانست و در ادامه بخشیدن جایگاه متعالی به بانوان، مشارکت مردمی در اداره جامعه، تقویت ابعاد معنوی در بین انسان‌ها و عزتمندی مردم را بخش دیگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.



وی از وقوع بیش از ۱۰ فتنه در اوایل انقلاب برای براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: مردم نقش اصلی را در خنثی‌سازی این توطئه‌ها داشتند.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در ادامه با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور در ایران اسلامی به دست منافقین گفت: وقتی شهدای ترور در سوریه به ۱۰۰ نفر رسید، ترس تمام وجود آن‌ها را برداشت به طوری که قصد رفتن به پای میز مذاکره با غرب را کردند، اما وقتی آمار شهدای ترور ایران را به آنها اعلام کردیم، تغییر نظر داده و با قدرت به مقاومت خود ادامه دادند.



وی با بیان اینکه بیان این مطالب نشان از الگو بودن ایران در تمام ابعاد دارد، ابراز داشت: تمام مردم ایران در پیروزی کشور در هشت سال دفاع مقدس، نقش‌آفرین بودند حتی اگر درصد تأثیرگذاری آنها متفاوت بوده باشد.



سردار همدانی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی خواند و خطاب به آنان گفت: باید با نظارت بر عملکرد دولتمردان، آن‌ها را کنترل کرده و مطالبه‌گر باشید.



وی در ادامه با اشاره به اینکه باید دشمن‌شناس بود، از مردم خواست به تدبیر امام راحل در شناسایی دشمن اصلی که همان آمریکاست، توجه کنند و هیچ گاه سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نکنند.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در این قسمت از بیانات خود گریزی به خسته شدن برخی در جنگ علیه صدام زد و ادامه داد: در آن دوران برخی خدمت امام(ره) رسیدند و با این استدلال که مردم از جنگ خسته‌اند، خواستار پایان آن شدند، اما امام(ره) فرمودند «این‌ها خودشان خسته شده‌اند، مردم در دفاع از اسلام خسته نمی‌شوند» که این جمله نشان از شناخت کامل امام خمینی(ره) از مردم داشت.



وی با اشاره به بیش از ۱۰۰ دستاورد عمده انقلاب اسلامی، حفظ نظام را اوجب واجبات دانست و ادامه داد: با بالندگی جمهوری اسلامی، امروز دیگر دشمن نمی‌تواند حرف از براندازی آن بزند، اما درصدد محصور و محدود کردن آن است.



سردار همدانی با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان فرق می‌کند و هیچ گاه محدود و محصور نخواهد شد، تأیید این سخن را صدور انقلاب به دیگر نقاط جهان عنوان کرد.



وی با انتقاد از برخی زمزمه‌ها در داخل کشور مبنی بر اینکه «وضع، خوب نیست» این ادعا را رد کرد و گفت: به لطف خدا، امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران ضمن نقل قول یکی از اساتید پاکستان با این عنوان که «حتی اگر آمریکا با بمب اتم ایران را نابود می‌کرد، انقلاب این کشور به هدف خود که همان صدور انقلاب بود، رسیده است»، بیداری اسلامی در منطقه را از مواهب انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز بعد از گذشت دو سال از اتفاقات سوریه، دمشق به یکی از امن‌ترین شهرها تبدیل شده است.



سردار همدانی دلیل این موفقیت را پیاده‌سازی طرح دفاعی تهران در دوران جنگ تحمیلی در این شهر عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس ایران اسلامی برای تمام ملت‌های خواهان استقلال به یک الگو تبدیل شده است.



وی با تأکید بر اینکه ایران در عرصه دفاعی و امنیتی در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، از نامه رسمی بیش از ۱۰ کشور به جمهوری اسلامی با هدف درخواست کمک فکری در بعد دفاعی خبر داد و ابراز داشت: این کشورها با احتمال حمله تکفیری‌ها، این درخواست را برای آمادگی در مقابل آن‌ها داشته‌اند.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران از خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در بعد جهانی و منطقه‌ای توسط ایران خبر داد و گفت: ایجاد دهکده جهانی و حکومت بر دیگر کشورها با عنوان کدخدا یکی از اهداف آمریکا بود که با بر هم زدن معادلات جهانی از سوی جمهوری اسلامی، نقش بر آب شد.



وی در ادامه با اشاره به فعالیت تکفیری‌ها، از مردم خواست از به کار بردن عنوان «داعش» به معنای «دولت اسلامی عراق و شامات» برای این شاخه از تکفیری‌ها اجتناب کرده و همان عنوان «تکفیری» را استفاده کنند.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان اینکه آن‌ها غلط می‌کنند دولت اسلامی تشکیل دهند، نیروهای تکفیری را خبیث‌ترین انسان‌ها و فرزند شیطان دانست.



وی با بیان اینکه تکفیری‌ها برای از بین بردن مقاومت اسلامی در منطقه ایجاد شدند، از درخشش حزب‌الله به عنوان فرزند برومند انقلاب اسلامی در منطقه سخن راند.



سردار همدانی در ادامه وحدت جهان اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و با تأکید بر اینکه بیش از ۷۰ درصد جوانان اهل سنت دنیای اسلام با ایران و انقلاب آن هستند، خواستار توجه به این مهم شد.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران روحیه ایثارگری را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و با بیان اینکه باید مراقب فتنه‌ها بود، ابراز داشت: ایران قلب تپنده جهان اسلام است و به عنوان الگویی برای دیگر کشورها باید باصلابت و محکم به راه خود ادامه دهد.



وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ و ابعاد عظیم آن، گفت: به اعتقاد بسیاری، سناریوی غرب در موضوع قتل ندا آقاسلطان و تلاش برای انداختن آن به گردن نظام، به تنهایی برای سقوط ایران کافی بود که البته رهبر معظم انقلاب تمام ابعاد این فتنه بزرگ را با همراهی مردم خنثی کردند.



به گفته وی به فرض بخشش آن‌ها از سوی خانواده جانبازان و شهدا، سران فتنه به خاطر خدشه‌ای که به انقلاب وارد کردند، قابل بخشش نخواهند بود.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران افزود: مردم باید محاکمه آن‌ها از دستگاه قضایی را مطالبه کنند تا دیگر کسی جرأت برافروختن آتش فتنه در نظام را نکند.



وی در ادامه با اشاره به هتاکی یکی از مسئولان استانداری همدان به امام راحل، ضمن ابراز تأسف از این اتفاق، تأکید کرد: نباید در برابر این اتفاقات ساکت باشیم.



سردار همدانی این اتفاق را سر همان مار فتنه ۸۸ دانست و ادامه داد: این افراد فریب خورده نیستند، اینان یا مزدورند و یا افتخاری برای دشمن کار می‌کنند.



وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید در این موارد قاطعانه برخورد کند، ابراز داشت: باید جلوی بروز دوباره چنین اتفاقاتی را گرفت.



وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ترکش انقلاب اسلامی کشورهایی مثل عربستان سعودی را خشمگین کرده و به همین دلیل با همراهی آمریکا توطئه نفتی علیه ایران به راه انداخته‌اند، افزود: البته در این زمینه نیز کاری از پیش نخواهند برد.



فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در ادامه با اشاره به اینکه بنا به اعتراف خود آمریکا، ایران همیشه پیروز بوده است، بیان داشت: یکی از ژنرال‌های آمریکا گفته است «ما هر کاری می‌کنیم اما ایرانی‌ها قدرت غلبه بر مشکلات را دارند، انگار نیرویی آن‌ها را هدایت می‌کند».



وی با بیان اینکه ما به وعده خدا ایمان داریم، خاطر نشان کرد: به طور حتم همین ایمان به خدای متعال، قدرت ناشناخته ایران است که آمریکا را سخت سردرگم کرده است.