یا بمیرید یا نتیجه بگیرید

به گزارش افکارنیوز، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل ملوان انزلی در حالی برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود. این حواشی را در زیر می‌خوانید:

* حدود ۵۰ هوادار ناراضی مقابل درب درفشی‌فر تجمع کردند و ابتدا به کادرفنی هنگام ورود اعتراض داشتند، اما پس از دقایقی روی سکو رفتند و به تشویق بازیکنان قدیمی پرسپولیس و اسطوره‌های دهه ۵۰،۶۰، ۷۰ و ۸۰ این باشگاه پرداختند.

* این تمرین ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد و بازیکنان اصلی که در بازی روز گذشته مقابل ملوان به میدان رفته بودند با دویدن دور زمین به ریکاوری پرداختند و پس از حدود ۳۰ دقیقه دویدن، راهی رختکن شدند.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس ابتدا زیر نظر مسعود مومنی به گرم کردن بدنهایشان پرداختند و سپس به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی مشغول شدند.

* محمدرضا خانزاده، لنگ لنگان به کلینیک مجموعه آمد و کارهای مربوط به درمانش را آغاز کرد.

* پیام صادقیان و رضا نوروزی هم به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین مشغول شدند و سپس راهی کلینیک شدند.

* از سوی کانون هواداران پرسپولیس در جریان این تمرین بیانیه‌ای خوانده شد که در آن به بازیکنان اشاره می‌شد که اینجا تیم‌های درجه ۴ و ۵ نیستند و بازیکنان باید قدر لباس و جایگاهشان را بدانند. هواداران معترض همچنین با سر دادن شعار «بازی با پدیده یا بردن یا مردن» و «روی زمین بمیری، نتیجه بگیری» از بازیکنان می‌خواستند تا به هر نحوی شده در دیدار مقابل پدیده به پیروزی برسند.

* محمود خردبین هم صحبتهایی را با هواداران داشت و به آنها گفت که شرایط تغییر خواهد کرد.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس سپس به فوتبال در نصف زمین مشغول شدند و درخشان و عبدی تاکید داشتند که بازیکنان از جناحین سانترهای هوایی را به روی دروازه حریفان در دستور کار خود قرار دهند.

* محمد عباس‌زاده در دقیقه ای از تمرین با تکه‌ای از چمن ورزشگاه به انجام کارهای نمایشی پرداخت تا آمادگی خود را به رخ بکشد.

* پرسپولیسی ها پس از فوتبال با دویدن دور زمین بدنهایشان را سرد کردند و این تمرین حدود ساعت ۱۶:۳۰ خاتمه یافت.