رحمتی: مصاحبه را پخش نکنید!

به گزارش افکارنیوز، فارغ از نتیجه، مهم ترین نکته بازی روز گذشته استقلال و پیکان تهران شعار هواداران استقلال علیه سید مهدی رحمتی بود که عصبانیت شدید این بازیکن را در پی داشته است.



اگر چه این شعارهای دقیقه ۸۵ به بعد در قیاس با تشویق های ابتدای بازی رحمتی ناچیز بود اما وی پس از بازی می خواست در مصاحبه هایش آن را تلافی کند و از خجالت امیر قلعه نویی در بیاید.



رحمتی بعد از بازی گفت: «همه می دانند آنهایی که علیه من شعار دادند از چه کسی خط می گیرند. من قبل از بازی به سمت نیمکت استقلال نرفتم و خوب کاری هم کردم چون تا زمانی که قلعه نوعی روی نیمکت باشد، من سمت نیمکت نمی روم.»



دروازه با ن استقلال همچنین بعد از بازگشت به هتل محل اقامت پیکان هم با دوربین برنامه تلویزونی ۹۰ مصاحبه کرد و گفت: «مشکل من با آقای ایکس از فصل قبل شروع شد. در استقلال خیلی توهین شنیدم و وقتی هم اعتراض می کردم که چرا اهانت می کنی، طرف می گفت شما دارید پول می گیرید، من هم یک بار از کوره در رفتم و گفتم ما پول می گیریم بازی کنیم نه این که فحش بشنویم!»



پخش این مصاحبه از برنامه ۹۰ امشب می توانست حسابی سروصدا کند اما رحمتی دقایقی بعد از افشاگری اش، پشیمان شد و در تماس با عادل از فردوسی پور خواست فعلا مصاحبه اش پخش نشود!