باشگاه یعنی این!‌

به گزارشافکارنیوز، بدون هیچ شک و تردیدی فولاد خوزستان را می‌توان حرفه‌ای‌ترین باشگاه فوتبال ایران دانست.

فولادی‌ها سال‌هاست بهترین آکادمی فوتبال ایران را دارند و از این لحاظ حتی از ذوب‌آهن و سپاهان پیشی گرفته‌اند، به طوری که بیشترین تعداد ملی‌پوش در رده‌های پایه را دارند و بیشترین عناوین قهرمانی در رده‌های سنی مختلف را از آن خود کرده‌اند.

فولادی‌ها هر سال بیشترین تعداد بازیکن جوان را از تیم‌های پایه‌ای خود به بزرگسالان منتقل می‌کنند و همین امسال که در چند مقطع بازیکنان سرشناس به دلیل مشکلات سربازی از فهرست این تیم کنار رفتند، اسکوچیچ چند جوان دیگر را به ترکیب تیمش اضافه کرد و با اتکا به همین جوانان اکنون فولاد در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. نکته جالب در خصوص فولاد خوزستان، صدرنشینی تیم دوم این باشگاه یعنی فولاد نوین در گروه الف دسته اول لیگ آزادگان است، تیمی که میانگین سنی زیر ۲۳ سال دارد و سال گذشته هم در دسته دوم لیگ، قهرمان شد.

همه اين موفقيتها از فولاد تيمي حرفهاي ساخته و اگر تيمهاي بزرگ پايتخت غرور كاذبي كه به آن دچار هستند را كنار بگذارند و از اين باشگاه خوزستاني الگوبرداري كنند، به طور قطع ميتوانند ظرف سه، چهار سال از لحاظ بازيكن به خودكفايي رسيده و سالانه ميلياردها تومان صرفهجويي اقتصادي داشته باشند.