مشهد شهر بقا یا سقوط یک سرمربی

به گزارش افکارنیوز، فرصتی که البته به نظر می‌رسد برای مرد ناموفق نیمکت پرسپولیس یک سراب باشد و احتمالا خیلی زودتر از آن شاهد جدایی‌اش از نیمکت سرخ‌پوشان خواهیم بود مگر اینکه اتفاق دیگری در این راه رخ دهد. حمید درخشان در ۱۱ دیداری که در لیگ برتر هدایت پرسپولیس را برعهده داشته از ۳۳ امتیاز ممکن موفق شده ۱۴ امتیاز را کسب کند و ۴ شکست پیاپی این تیم باعثشده تا همه از موفقیت این تیم ناامید شوند.

همه تصور می‌کردند حمید درخشان در پایان جلسه کمیته فنی روز گذشته از سمت خود برکنار و هدایت این تیم به فرد دیگری واگذار شود اما خروجی آن اعلام فرصت دو ساله به سرمربی ناموفق پرسپولیس بود.

فرصتی که البته بیشتر به نظر می‌رسد یک وعده توخالی باشد تا جو فعلا آرام شود. به نظر می‌رسید این فرصت برای درخشان همان ۹۰ دقیقه دیدار با پدیده مشهدی باشد که در دیدار هفته گذشته‌اش موفق شده تراکتورسازی را شکست دهد و مطمئنا در استادیوم ثامن هم به دنبال سه امتیاز این دیدار است. پنجمین شکست پیاپی برای درخشان مطمئنا نمی‌تواند وعده فرصت دوساله را محقق کند و او تنها در صورتی که می‌تواند به ادامه حضورش در این تیم امیدوار باشد که از مشهد با سه امتیاز بازگردد.

شاید در این مورد بتوان به صحبت‌های خصوصی یکی از اعضای کمیته فنی این باشگاه بسنده کرد که گفته بود: " فرصت دو ساله؟ بشنو و باور نکن! "