آمادگی کامل ماموران پلیس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارشافکارنیوز،سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امسال هم مانند سال های گذشته ماموران پلیس با حضور در طول مسیر راهپیمایی امنیت شر کت کنند گان در مراسم پر شکوه راهپیمایی را بر عهده خواهند داشت.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و فرماندهی انتظامی نیز تمام مباحثامنیتی و انتظامی را پیش‌بینی کرده و برنامه‌ریزی‌های کامل در این زمینه انجام شده تا راهپیمایی خوبی را شاهد باشیم تا مردم بتوانند با حضور پررنگ خود برگ زرینی را برای انقلاب اسلامی رقم زنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پیش‌بینی لازم برای ایجاد تسهیلات در حوزه ترافیک انجام شده گفت: تعامل خوبی با اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز شده؛ همچنین در حوزه امنیتی و پلیس آگاهی نیز پیش‌بینی‌های لازم شده تا پلیس در طول مسیر و نقاط مختلف حضور داشته باشد و بتواند از سرقت‌های ناخواسته توسط عوامل سودجو جلوگیری کند.

وی گفت: گشت‌های سواره و پیاده در محلات و در طول مسیر راهپیمایی مسیر را پوشش می‌دهند و شهروندان حضور دو تا سه برابری نیروهای انتظامی را شاهد هستند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از ۲۴ ساعت قبل مسیرهای راهپیمایی از نظر ترافیکی و امنیتی کنترل خواهند شد و از امشب نیز پاکسازی مسیر انجام می‌شود تا خودروهای پارک شده به خارج از محدوده برگزاری مراسم راهپیمایی هدایت شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه به استفاده از بالگرد برای این مراسم اشاره کرد و گفت: از بالگرد برای گلریزان مسیر و همچنین پوشش خبری استفاده خواهد شد؛ همچنین تمهیدات ترافیکی در سه روز تعطیلی و کنترل ورود و خروج مسافران نیز توسط بالگرد های ناجا انجام خواهد شد.

ساجدی‌نیا خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با پلیس ۱۱۰ در تماس باشند و اگر مورد خاصی را مشاهده کردند به پلیس اطلاع دهند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با توجه به طرح خرید نوروزی اظهار داشت: ما از اول اسفند طرح خرید نوروزی و مراقبت‌های ویژه را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم شده است.

وی گفت: کلیه مراکز خرید و بازارها توسط پلیس آگاهی، پیشگیری و راهنمایی و رانندگی رصد میشوند تا شاهد سرقت و بینظمی نباشیم و همکاران ما با حضور پررنگ خود از وقوع جرایم جلوگیری خواهند کرد.