کاپیتان زردپوشان: فقط ۲ درصد پول‌مان را گرفته‌ایم

به گزارش افکارنیوز، بهادر عبدی در مورد شرایط حال حاضر تیم راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن در بدترین شرایط خودش قرار دارد و بازی با ملوان آخرین فرصت برای ماندن راه‌آهن در لیگ برتر است. اگر در این بازی به نتیجه دلخواه نرسیم برگشتن‌‌مان به لیگ تقریباً غیرممکن می‌شود.

وی ادامه داد: آن قدر بیرون از زمین مشکل داریم که اتفاقات داخل زمین برای همه ما در اولویت قرار ندارد. ما لباس برای تمرین نداریم و مشکلات مالی فراوانی داریم، خب با این شرایط بازیکن نمی‌تواند در زمین بهترین عملکرد را داشته باشد. واقعاً بچه‌ها به خاطر رفاقت است که الان برای راه‌آهن بازی می‌کنند و شرایط را تحمل می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص شرایط مالی این باشگاه گفت: از کل قراردادمان تا الان ۲ درصد گرفتیم، آن هم بعد از کلی التماس و خواهش. به خدا این پول را هم برای پول بنزین و غذای بازیکنان جوان است. شاید کسی باورش نشود اما ما با همان گرمکنی که تمرین می‌کنیم به هتل می‌رویم و غذا می‌خوریم. گفتن این حرف‌ها درست نیست اما بازیکن ما که عضو تیم امید است برای پول غذا هم به مشکل خورده است. بعضی‌ها هم که جای خواب درست و حسابی ندارند.

عبدی در پاسخ به این سؤال که چرا با این شرایط در راه‌آهن ماندنی است، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که می‌خواستم از راه‌آهن جدا شوم اما وقتی با بزرگ‌تر‌های تیم صحبت کردیم، تصمیم گرفتیم که در راه‌آهن بمانیم و بعد از اینکه تیم در لیگ برتر ماندنی شد آن‌وقت برای فصل بعد تصمیم جدیدی بگیریم.

وی درباره اینکه آیا با آمدن کادر فنی جدید به راهآهن تغییری در کار فنی این تیم ایجاد شده است، عنوان کرد: ما از نظر فوتبالی و فنی هم در نیمفصل اول و هم در نیمفصل دوم شرایط بدی نداشتیم اما به بازی خوب که امتیاز نمیدهند. باز هم میگویم که از نظر فنی مشکلی نداریم ولی مشکلات خارج از زمین است که به راهآهن صدمه میزند.