پروین و عابدینی مسئول توزیع سهام

به گزارشافکارنیوز،جلسه هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس روز گذشته در دفتر امیر عابدینی و با حضور علی پروین، عابدینی، ضیا عربشاهی و بهروز سلطانی برگزار شد. تنها غایب این جلسه حمید استیلی بود.

در این جلسه مصوب شد که سهام شرکت پیشکسوتان ریز و تبدیل به ۲ هزار سهم ۵۰ هزار تومانی شود. این سهام قرار است توسط علی پروین و امیر عابدینی بین تمامی پیشکسوتان توزیع شود تا در نهایت این شرکت بتواند ۲۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرد. هزینه این سهام که مجموعش ۱۰۰ میلیون تومان است را حسین هدایتی پرداخت کرده است.

امیر عابدینی در گفت و گو با فارس با تایید این خبر به فارس گفت: قرار است هر بازیکنی که حتی یک روز هم برای پرسپولیس بازی کرده سهام بگیرد البته به اندازه همان یک روز، حداقل سهم، یک سهم است و حداکثر آن ۱۰ سهم خواهد بود. من و پروین این سهام را بین پیشکسوتان تقسیم خواهیم کرد. پروین خودش سهمی برنخواهد داشت و درصورتیکه سهمی باقی‌ماند او بر می‌دارد.

بعد از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس قرار است ۲۰ درصد این سهام را به پیشکسوتان دو باشگاه به قیمت همان سهم واگذاری شده بفروشند که شرکت پیشکسوتان پرسپولیس اکنون اقدامهای اولیه را برای در اختیار گرفتن آن ۲۰ سهم نهایی انجام میدهد. ۲۷ بهمن ماه نیز قرار است مزایده خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس انجام شود.