زمان معرفی خریدار سرخابی‌ها

به گزارشافکارنیوز،میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی با اشاره به برگزاری مزایده دو تیم استقلال و پرسپولیس در روز ۲۷ بهمن گفت: پاکت درخواست متقاضیان خرید این دو تیم در این روز بازگشایی می شود که پس از استعلام و تایید صلاحیت، برنده نهایی این مزایده معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: کسی که به عنوان خریدار، برنده مزایده می‌شود باید اهلیتش تایید شود در غیر این صورت، سهام به نفر دوم و یا سوم داده می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه چقدر زمان می‌برد تا برنده این مزایده معرفی شود تصریح کرد: برخی کارهای اداری این موضوع دست ما نیست و مثلا من نمی دانم اماکن نیروی انتظامی چه مقدار برای تایید آن زمان می برد اما تلاش می کنیم تا در این مدت بین یک هفته تا ۱۰ روز برنده مزایده را اعلام کنیم.

پوری حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مساله حقی ناحق خواهد شد یا خیر یادآور شد: به شما اطمینان می‌دهم افرادی که مسئولیت این کار را برعهده دارند، اجازه نخواهند داد هیچ حقی از کسی ناحق شود.

وی اضافه کرد: این را هم در نظر داشته باشید اگر برنده این مزایده که اسمش را اعلام نمی‌کنیم، چند صد یا چند هزار میلیارد بدهی داشته باشد، اجازه نمی‌دهیم سهام و برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به او واگذار شده و تلاش می‌کنیم سهام این برند به کسی داده شود که مورد تائید باشد.

رئیس سازمان خصوصیسازی با تاکید بر اینکه قبل از حضور در مزایده، فرد خریدار باید با کارگزار در ارتباط بوده و اهلیتش ثابت شده باشد گفت: امیدوار هستیم کسی که برنده این مزایده خواهد شد، تمام فاکتورهای لازم را برای این برند داشته باشد.