زمان فروش بلیت بازی پدیده و پیروزی

به گزارشافکارنیوز،حسن نوری در زمینه برگزاری بازی پدیده خراسان، پیروزی تهران اظهار داشت: نشست خبری قبل از بازی بین تیم‌های پدیده خراسان و پیروزی روز پنجشنبه بیست و سوم در سالن کنفرانس هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی افزود: مسابقاتی همچون پدیده خراسان و پیروزی تهران که از حساسیت بالایی برخوردار است با نظر شورای تامین برگزار می‌شود که در همین راستا هیئت فوتبال، نیروی انتظامی در این شورا حضور دارند که جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم چند روز قبل از برگزاری مسابقه برگزار می‌شود.

نوری بیان کرد: در زمینه فروش بلیت بازی پدیده خراسان و پیروزی تهران هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که از ساعت هشت و نیم صبح روز جمعه در ورزشگاه تختی، مجموعه ورزشی سجاد، مجموعه قدس، مجموعه شهید بهشتی و مجموعه شهرک شهید رجایی بلیت بازی در مکان‌های ذکر شده به فروش می‌رسد.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در زمینه برگزاری بازی‌های فوتبال وجود دارد در زمینه ورود اقلام ممنوعه به ورزشگاه است که در همین راستا باوجود تذکرات نیروی انتظامی اقلامی همچون فندک، چاقو، چوب به محل برگزاری بازی وارد می‌شود که ما خواهشمندیم از آوردن این اقلام به ورزشگاه خودداری شود.

نوری گفت: برای سهولت تماشاگران بازی پدیده خراسان و پیروزی تهران؛ درب ورزشگاه ثامن‌الائمه از ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود و آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به فوتبال است که در همین راستا بلیت این بازی حساس از ساعت ۸:۳۰ صبح در مکان‌های تعیین شده به فروش می‌رسد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: برای بازی پدیده خراسان و پیروزی تهران تعداد۲۵۰ اتوبوس برای سهولت در رفت و آمد تماشاگران تعبیه شده است که در همین راستا مکان‌های مستقر شده اتوبوس همان مکان‌های مستقر بازی‌های قبلی است و با توجه به حساسیت بازی نخستین اتوبوس ۹ صبح روز جمعه حرکت می‌کند که برای این مهم نیز مامور کنترل در نظر گرفته شده است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت ورزشگاه ثامن‌الائمه ۲۸ هزار نفر است اما تعداد بلیت کمتری به فروش می‌رسد، گفت: به علت اینکه تیم میزبان خود برای این بازی بلیت‌هایی را به مهمانشان اختصاص داده می‌شود به همین دلیل تعداد بلیت کمتری برای بازی فروخته می‌شود.

نوری به جایگاه ویژه خبرنگاران در بازی پدیده خراسان و پیروزی تهران اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌ریزی به این صورت بوده است که تمهیدات لازم برای مصاحبه پس از بازی با بازیکنان دو تیم مهیا باشد.

بازی پدیده خراسان و پیروزی تهران از سری مسابقات لیگ برتر ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و چهارم بهمن ماه به میزبانی پدیده خراسان در ورزشگاه ثامنالائمه مشهد برگزار میشود.