جنایات منافقین با تایید آمریکا صورت گرفت
گروه سیاسی

- حمید رضا ترقی رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که به دنبال کمرنگ کردن دشمنی آمریکا و محو این دشمنی و کینه ملت ایران از آمریکا هستند در جنایات آمریکا سهیم می باشند.

وی در گفت و گو باافکار نیوزضمن تشکر از اقدام بسیج شهرداری تهران در رابطه با حفظ روحیه استکبار ستیزی در جامعه و مردم در بیلبوردهای عنایت آمریکایی اظهار داشت: اقدام بسیج شهرداری، پاسداری از آرمانها و هویت انقلاب اسلامی است و طبیعتا کسانی که تلاش می کنند روحیه استکبار ستیزی مردم را کمرنگ کنند در خدمت اهداف آمریکا عمل می کنند و هیچ سنخیتی با آرمانهای انقلاب ندارند.

ترقی تصریح کرد: تلاشی که در جهت کمرنگ کردن و به فراموشی سپردن جنایات آمریکا علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی توسط عده ای غرب گرا صورت می گیرد خدمت بی جیره و مواجب به استکبار جهانی که لحظه ای از دشمنی با انقلاب اسلامی دست برنداشته و هر روز با توطئه ای جدید در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تحریم های جنایتکارانه استکبار علیه ملت ایران موجب آسیب های زیادی به رفاه، سلامت و بهداشت و امنیت جانی مردم زده است.
رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: کسانی که به دنبال کمرنگ کردن دشمنی آمریکا و محو این دشمنی و این کینه ملت ایران از آمریکا هستند در جنایات آمریکا سهیم می باشند و یقینا اگر نگوئیم ستون پنجم آمریکا در کشور هستند، حداقل کسانی اند که زمینه سلطه دوباره آمریکا علیه کشور ما را می خواهند فراهم کنند.

ترقی بیان داشت: هیچ ایرانی تردیدی ندارد که جنایات منافقین و صهیونیست ها در ترور دانشمندان هسته ای کشور با تائید و حمایت آمریکا صورت گرفته و اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ملت ایران این نوع جنایات آمریکا را به رخ اش بکشدو با فریاد بلند شعار مرگ بر آمریکا دهند و پرچم آنها را به عنوان نماد تروریست و استکبار و حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل آتش بزنند این یک اعتقاد و باور جدی مردم ایران است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بسیج شهرداری با این اقدام اش همسو و همگام با خواسته های ملت حرکت کرده و کسانی که با او مخالفت می کنند ، بر خلاف سیل ملت ایران شنا می کنند.