اسطوره استقلالی ها کارش را شروع کرد

به گزارش افکارنیوز، فرهاد مجیدی که از سوی مرتضی محصص به عضویت در کمیته فنی فدراسیون فوتبال دعوت شده است، فردا برای اولین بار در جلسه این کمیته شرکت می‌کند.



محصص که چند روز پیش از عضویت مجیدی در کمیته فنی خبر داده بود، ساعت ۱۵ فردا به عنوان رئیس کمیته فنی، جلسه این کمیته را در فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند.



مجیدی به اتفاق حسن حبیبی، جلال طالبی و محصص در این جلسه شرکت می‌کنند و مهدی مهدوی‌کیا هم احتمال دارد در جلسه‌های آتی کمیته فنی حاضر شود.



قرار است مهدوی‌کیا و فرهاد نماینده نسل جوان در کمیته فنی باشند و آقاجلال و حسن‌آقا حبیبی هم به نمایندگی از مربیان قدیمی و رده ملی فوتبال ایران در این کمیته حضور دارند.



گویا محور جلسه بعدازظهر فردا بررسی برنامه‌های کارلوس کی روش است. علی کفاشیان با جیب خالی و پز عالی(!) دنبال حفظ کی روش است و هیأت رئیسه برای آن که ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی را مصوب کند، از کفاشیان خواسته ابتدا اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره عملکرد و برنامه‌های کی روش نظر بدهند.



با توجه به چیدمان کمیته فنی فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد برنامه‌های کی روش در جلسه کمیته فنی تأیید شود. حضور مجیدی در این کمیته، تعداد حامیان کی روش را بالا می‌برد.



فرهاد که یکی از چهرههای محبوب و دوستداشتنی استقلال است، تا همین چند ماه پیش یکی از گزینههای دستیاری کی روش در تیم ملی بود، حالا وارد کمیته فنی فدراسیون میشود.