دایی: پرسپولیس با همین بازیکنان هم قهرمان می شد

به گزارش افکارنیوز، قبل از اینکه حمیدرضا سیاسی تصمیم به برکناری علی دایی و کادر مربیان پرسپولیس بگیرد این تیم وضعیت بهتری در جدول داشت اما پس از حضور درخشان و کادر جدید در پرسپولیس این تیم نتوانست نتایج خوبی بگیرد و مخصوصا در نیم فصل دوم در چهار هفته متوالی(به علاوه یک دیدار حذفی) مقابل حریفان بازنده شد.

گفتگو با محمد دایی را در زیر بخوانید.

* نظر شما در مورد عملکرد تیم پرسپولیس پس از تغییر کادر مربیان این تیم چیست؟

- در مورد عملکرد مربیان در هر مقطع مردم و کارشناسان باید نظر بدهند. خدا را شکر پرسپولیس در مشهد خوب بازی کرد و توانست دل هواداران را شاد کند.



* برخی کارشناسان یکی از دلایل ضعف پرسپولیس را به دایی ربط می‌دهند و می‌گویند درخشان تیم را در میانه‌های راه از دایی تحویل گرفته است؟

- منتقدان باید منصفانه قضاوت کنند. پرسپولیس همین الان هم تیم و بازیکنان خوبی دارد دایی با همین بازیکنان هم به قله قهرمانی فکر می‌کرد برخی‌ حرف‌ها هم هست که اگر نیاز باشد خود علی(دایی) در مورد آن به موقع حرف می‌زند. فقط این را بگویم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد چه اول فصل و چه الان که نباید از استعداد بازیکنان جوان پرسپولیس چشم‌پوشی کرد. ما هم اول فصل منتظر مشخص شدن تکلیف بازیکنانی چون پولادی، سیدجلال و… بودیم که قطعا اگر همکاری ما ادامه پیدا می‌کرد دو، سه بازیکن جدید هم جذب می‌کردیم.



* گویا برخی برخوردها دایی را فوتبال زده کرده است؟

- این طور نیست و علی‌آقا زندگی و عشقش فوتبال است و همیشه برای موفقیت و سرافرازی پرسپولیس و فوتبال ایران دعا می‌کند.



* قبلا از دایی انتقاد می‌شد که چرا برادرش را در پرسپولیس دستیار خود کرده است. شما چرا با هیچ تیمی همکاری ندارید تا توان مربیگری خود را ثابت کنید؟

- من در تیم‌های کاوه، داماش، نساجی و… کارنامه مربیگری دارم و فعلا با تیمی همکاری نداریم و علی‌آقا اگر با تیمی قرارداد بست و مرا هم خواست برای همکاری آماده‌ام در غیر این صورت به کار و زندگی خودم می‌پردازم.



* شما طرفدار کی‌روش هستید یا منتقد او؟

- من مثل اکثریت مردم فکر میکنم کیروش مربی بزرگ و کاربلدی است.