مسئولین رفیق بازی را کنار بگذارند و با فساد برخورد کنند

به گزارش افکارنیوز، عزت الله یوسفیان ملا در رابطه با اجرایی و ابلاغ نشدن بند ۶ و ۹ قانون قاچاق کالا و ارز گفت: در بسیاری از قوانین وقتی مسئولان به شاه بیت اصلی آن می‌رسد قوانین بدرستی اجرا نمی‌شود.

عضو ناظر بر مفاسد اقتصادی با تأکید بر این مطلب که مسأله در اجرایی شدن و یا نشدن قوانین در کشور ما عافیت‌طلبی است، افزود: برخی از مسئولان می‌گویند برای انجام این مهم می‌بایست افراد مجرب بر سر کار بیایند اما فرد با تجربه معذوراتی دارد و این فرد مجرب فامیل دوست، آشنا و رفیق هم دارد لذا با اینکه قدرت برخورد دارد اما عافیت‌طلبی وی به او اجازه نمی‌دهد که با فرد مفسد برخورد کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت:آقای جهانگیری نمی‌تواند با مفاسد اقتصادی برخورد کند، قدرت و آمادگی دارد اما عافیت‌طلبی به جهانگیری اجازه نمی‌دهد که با فساد برخورد کند.

یوسفیان ملا تصریح کرد: عدم مبارزه با فساد از سوی مسئولان حرف من و یا خبرنگاران نیست، بلکه حرف مقام معظم رهبری است.

عضو ناظر ستاد مبارزه بر مفاسد اقتصادی افزود: تا مادامی که مسئولین و اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عافیت‌طلبی و رفیق‌بازی را کنار نگذارند امکان ندارد که قوانین صحیح و درست در کشور اجرایی شود.

نماینده مردم آمل درخانه ملت گفت: قوانین همواره زمانیکه به گلوگاه‌ها می رسند از اجرا باز می‌مانند. مبارزه با مفاسد زمانی محقق می‌شود که روحیه روزهای اول انقلاب در میان مسئولان تجدید شود.