بررسی اخراج قلعه‌نویی ازاستقلال فاش شد!

به گزارش افکارنیوز، مسعود معینی درباره اینکه افشارزاده عنوان کرده در اواسط فصل هیأت مدیره قصد برکناری قلعه‌نویی را داشتند اما باشگاه به حمایت از سرمربی آبی‌پوشان پرداخت، ‌اظهار داشت: بله من هم یادم است که چنین مباحثی در رسانه‌ها مطرح شده بود اما آن زمان شرایطی که تیم از نظر فیزیکی داشت باعثشده بود تا حرف و حدیث‌هایی پیش بیاید اما از سوی کادر فنی به ما اطلاع دادند که این تیم روند بهتری پیدا می‌کند و نگذارید این اتفاق بیفتد. در هیأت مدیره هم اعتقاد داشتیم که نباید دست به ترکیب کادر فنی بزنیم و معتقد به حمایت بودیم البته من فکر می‌کنم مطرح کردن این حرف‌ها اکنون درست نیست و حالا که تیم در حال نتیجه گرفتن و بهتر شده است باید کادر فنی و بازیکنان را به آینده دلگرم کنیم و نگذاریم شرایط بدتر شود.

معینی تصریح کرد: با توجه به نتایجی که استقلال اوایل فصل گرفته بود و در رسانه ها هم مدام اعلام می شد که مدیران استقلال به دنبال تغییر هستند برای خود امیر قلعه نویی حس ناخوشایندی پیش آمده بود و به همین دلیل کار به جلسه کشید اما خود هیات مدیره هیچ وقت دنبال این کار نبود و اتفاقا در جلسات می گفتیم اگر خوب آقای قلعه نویی برایمان خوشایند است باید بد او را هم تحمل کنیم و از او حمایت لازم را داشته باشیم.

وی افزود: من معتقد هستم که رقیب اصلی استقلال برای قهرمانی سپاهان است و در وهله دوم فولاد. البته من به این استقلال خیلی امیدوار هستم و در هیأت مدیره هم گفته‌ام که تیم‌های تراکتورسازی و نفت به مشکلات زیادی خواهند خورد اما سپاهان بعد از باخت استقلال شرایطش بهتر شده و آنها هماهنگ‌تر و با انگیزه‌تر کار می‌کنند. ما قطعاً در جلسه فردای هیأت‌مدیره در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه صاحب‌پناه رئیس هیأت مدیره استقلال مدعی شده که اصلاً بحثبرکناری قلعه‌نویی در هیأت مدیره هیچگاه مطرح نشده عنوان کرد: هرکسی حرفی می‌زند نظر شخصی خودش را می‌گوید. این بحثاز طرف برخی رسانه‌ها عنوان شده بود و البته برخی افراد اما در خود هیأت مدیره بررسی این حرف عنوان شد و ما به دنبال راهکاری بودیم که مقابل حاشیه‌ها بایستیم و اینکه چطور در قبال این صحبت‌ها واکنش نشان دهیم و تصمیم به حمایت از کادر فنی گرفتیم. نتیجه آن را هم می‌بینید که استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه گرفته است.

معینی در خصوص لغو مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: همانطور که از قبل گفته بودم این اتفاق به این راحتی رخ نمیدهد و اکثر تاجران منتظر هستند تا وضعیت این دو باشگاه در لیگ را ببینند و سپس قدم بگذارند. همانطور که پوریحسینی رئیس سازمان خصوصیسازی اعلام کرده مزایده این باشگاه به وقت دیگری موکول شده است. در هر صورت فعلاً همه امور دست وزارت ورزش است و آنها مسایل را حل میکنند.