مهدوی کیا: دستیاری من خنده دار است!

به گزارش افکارنیوز، مهدی مهدوی کیا در رابطه با شایعه حضورش در کادرفنی پرسپولیس اظهار داشت: ‌ من اصلا نمی دانم در پرسپولیس چه خبر است و از تغییرات این باشگاه هیچ خبری ندارم. هیچ کس هم با من درباره حضور در این تیم صحبتی اخیرا انجام نداده است.

وی در واکنش به این مساله که از او به عنوان دستیار احتمال برانکو در پرسپولیس یاد می شود، ‌ افزود: این شایعه کاملا بی پایه و اساس است. اینکه من دستیار برانکو شوم، ‌ برایم خنده دار است زیرا اصلا نه برانکو به پرسپولیس آمده و نه کسی با من صحبت کرده است. بهتر است همان کسانی که این خبر را منتشر کرده اند درباره توضیح بدهند زیرا من هیچ اطلاعی ندارم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: من سرم در کار خودم است و به هیچ تیمی هم کاری ندارم. الان هم نمی خواهم درباره شرایط پرسپولیس صحبت کنم. به نظرم بهتر است دوستان از مطرح کردن این شایعات بپرهیزند و بگذارند که من آرامش داشته باشم.

وی درباره پیشنهاد محصص برای حضور او در کمیته فنی فدراسیون گفت: همانطور که گفتم در شرایط فعلی مشغول کارهای شخصی خودم هستم و اصلا دوست ندارم وارد فضای فوتبال شوم. از کسانی که این پیشنهاد را مطرح کرده اند، ممنونم اما شرایطم طوری نیست که بتوانم این سمت را قبول کنم.