گاف بزرگ در بیانیه " رفع حصر " آمریکا + عکس

به گزارش افکارنیوز، " فواد ایزدی " با اشاره به بیانیه مداخله جویانه‌ وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: این بیانیه ارزش توجه ندارد.



وی ادامه داد: اسم سخنگوی وزارت خارجه آمریکا(جن ساکی) در این بیانیه وجود دارد و جمله آخر این متن به این موضوع اشاره می‌کند که؛ " ایالات متحده آمریکا تکرار می‌کند درخواستش را برای هر دولت از جمله‌ دولت جمهوری اسلامی ایران که به تعهدات بین المللی خود احترام بگذارد و همه زندانیانشان را آزاد کنند "!.



این کارشناس مسائل آمریکا تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا نیست که بخواهد همه زندانیانش را آزاد کند و این گاف بزرگ این بیانیه است بنابر این کشوری که نمی‌توان دو پاراگراف بیانیه به درستی تولید کند توجه کردن به حرف‌هایش کار هوشمندانه‌ای نخواهد بود.



ایزدی افزود: دخالت‌هایی که دولت آمریکا در طول تاریخ در کشور ما کرده است نشان می‌دهد که آنها از این کار خود پشیمان نیستند.



وی ادامه داد: در بند یک قرار داد الجزایر دولت آمریکا متعهد می‌شود که در امور داخلی ایران دخالت نکند اما با انتشار این بیانیه و بیانیه‌های دیگر در گذشته می‌بینیم که آنها بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کرده و به نقض قرار داد الجزایر پرداختند.



http://jahannews.com/images/docs/files/000407/nf00407691-1.png


این کارشناس مسائل آمریکا در پایان خاطر نشان کرد: این سوال مطرح میشود اگر دولت آمریکا نمینواند به قرارداد الجزایر متعهد باشد، بنابراین چگونه میتواند قرار داد دیگری را با ایران امضا برساند؟!