ژنرال آبی پوشان مانندی در ایران ندارد!

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده در رابطه با اینکه اعلام شده هیات مدیره روی به او فشار آورده تا امیر قلعه‌نویی را برکنار کنند و اینکه برخی اعضای هیات مدیره این موضوع را رد کردند گفت: من با حضور امیر قلعه‌نویی صد در صد موافقم. نباید آرامش ما به هم بخورد و در فضای مناسب کارمان را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه گفته شده هیات مدیره او را تحت فشار گذاشته بود تا قلعه‌نویی را تغییر دهد خاطرنشان کرد: بله وقتی فضا به شکلی است که تیم باخت‌های زیادی را می‌‌آورد از همه طرف فشار وارد می‌شود اما اعتقاد دارم باید اجازه دهیم تا تیم به شرایط خودش برسد. ضمن اینکه ما در ایران جایگزینی برای امیر قلعه‌نویی نداریم. در ادامه هم با حمایت‌هایی که باشگاه و هیات مدیره کرد تیم به آرامش رسید و شرایط ما خوب شد. بازیکنان تیم ملی با جان و دل بازی می‌کنند و فضای معنوی در تیم ما به وجود آمده و نباید آن را از بین ببریم.

وی در رابطه با مصاحبه‌ای که از او منتشر شده خاطرنشان کرد: از علی جوادی می‌خواهم که شرایط را به شکل دیگری رقم بزند.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که خود او در مصاحبه‌اش از فشار هیات مدیره صحبت کرده بود خاطرنشان کرد: به هر حال می‌توانستند این مسئله را تیتر نکنند.

وی افزود: وقتی از ناحق دفاع کنیم نمی‌توانیم دفاعی از حق داشته باشیم. من این را گفتم که بهتر است قبل از بازی با عراق فضا با آرامش بهتری باشد. در اتفاقاتی که بعد از جام ملت ها افتاد یک مقدار بزرگنمایی انجام شد و کی‌روش هم بزرگنمایی نکند. قلعه‌نویی اگر حرفی می‌زند به آن ایمان دارد و او هم کشور خود را دوست دارد.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چرا به کمیته اخلاق رفته بود خاطرنشان کرد: آمدم تا با علی اکبر محمدزاده دیدار کنم.

افشارزاده در مورد اینکه آیا بیانیه داوری که داده شده بود با او هماهنگ کرده بودند عنوان کرد: بله من گفتم آن بیانیه را بزنند. به هر حال برخی می‌خواهند فضای استقلال را مغشوش کنند اما ما محکم ایستادیم و با قدرت از حواشی جلوگیری می‌کنیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چرا با اسپانسر قطع همکاری شده است عنوان کرد: ما منتظریم ببینیم وضعیت خصوصیسازی چه میشود. در هیات مدیره این مسئله را بررسی میکنیم که آیا با همان اسپانسر قبلی ادامه دهیم یا اینکه اسپانسر جدیدی بگیریم. با توجه به اینکه پوریحسینی در رابطه با بحث خصوصیسازی باشگاه استقلال و پرسپولیس خیلی جدی صحبت میکرد فکر میکردیم این کار تمام شده است و به صورت صد در صد این اتفاق امروز میافتد به همین خاطر در رابطه با اسپانسر آن تصمیم را گرفتیم.