واکنش قلعه نویی به رفتار کرار

به گزارش افکارنیوز، ‌ امیر قلعه‌نویی در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی است و تنها دغدغه ما مشکلات مالی است که البته مدیریت و اعضای هیأت مدیره تلاش می‌کنند تا این مسائل برطرف شود و افشارزاده هم تلاش کرده مبالغی پرداخت شود اما توقع ما از باشگاه این است که تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد هرچند که می‌دانم هیأت مدیره و مدیرعامل در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: درون تیم هم شرایط خوبی وجود دارد و بازیکنان با همدلی و آرامش کار خود را دنبال می‌کنند. بزرگان تیم هم واقعاً‌ بزرگی می‌کنند برخلاف سنوات گذشته دنبال منافع شخصی خود نیستند و مردم را هم سیاه نمی‌کنند. عنایتی را ببینید یک ریال هم دریافت نکرده اما با تعصب بازی می‌کند. تمام بازیکنان استقلال اینگونه هستند و برای مردم و عشق به پیراهن به زمین می‌روند اکثر بازیکنان یک ریال هم نگرفتند اما با دل و جان کار می‌کنند در گذشته هم پول می‌گرفتند هم حاشیه درست می‌کردند جا دارد از این بابت از بازیکنان استقلال تشکر کنم.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد محرومیت جاسم کرار که می‌تواند یک شوک به این تیم بدهد گفت: ‌ واقعاً از این حکم تعجب می‌کنم آنها به ماده‌ای اشاره کردند که به هیچ عنوان به حکم صادر شده نمی‌خورد. خیلی برایم جالب است محرومیت من مقابل پرسپولیس را برای این اعلام کردند که از محوطه بیرون آمده‌ام. این خیلی خنده‌دار است چون با امیر قلعه‌نویی مشکل دارند به هر راهی متوسل می‌شوند می‌شوند تا به تیم ضربه بزنند معتقدم اگر به غیر از من هرکسی دیگری سرمربی استقلال بود این حکم برای جاسم کرار صادر نمی‌شد. احکامی که برای استقلال صادر می‌شود سریال‌وار و به یک شکل است. این حکم جای تعجب دارد در حالیکه فغانی هم گزارشی را اعلام نکرده بود و کرار جاسم عصبانی شده بود.

قلعه‌نویی تأکید کرد: ‌این آقایان ادعا دارند به هر حال اعضای کمیته انضباطی می‌توانستند حداقل به ماده‌ای اشاره کنند که به حکم بخورد نه اینکه ذهنیت درست شود. می‌توانستند به گونه‌ای عمل کنند که این ذهنیت درست نشود. به هر حال به هر طریقی متوسل می شوند تا به استقلال ضربه بزنند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال اعتراضی به این حکم کرده یا خیر، گفت: حالا ما باید دنبال این باشیم که این اعتراض نتیجه می‌دهد یا خیر، معتقدم که در این احکام عدالتی وجود نداشته است تمام احکامی که در برای من در گذشته صادر شده است اینگونه بوده است. به هر حال وقتی در حکمی عدالت رعایت نمی شود مرجعی باید باشد که به آن رسیدگی کند.

به گزارش فارس، سرمربی استقلال در ادامه این گفت‌وگو درباره دیدار فردای نفت تهران با الجیش قطر، گفت: ‌ نگاه ما نسبت به نفت یک نگاه ملی بوده و ما فردا به نفت به چشم نفت ایران نگاه می‌کنیم بنابراین ساعت تمرین را عوض کردم و از بازیکنان و بزرگان تیم خواهش کردم که جمع شوند و برای دیدن بازی نفت به ورزشگاه بروند و خود من هم به احتمال یقین برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه بروم. از هواداران استقلال و تمام طرفداران فوتبال در ایران می خواهم که فردا نفت را حمایت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که علت موفقیت‌های امروز استقلال تمرینات این تیم در اردوی کیش بود یا وحدت و همدلی در این تیم گفت: اولین عامل موفقیت لطف و عنایت آن بالایی است و سپس این موضوع مربوط می‌شود به بزرگی بزرگان تیم یکی مثل عنایتی، امیرحسین، آرش، خسرو، حنیف، هاشم و … چرا که همه دنبال این هستند که مردم را سیاه نکنند و دنبال منافع استقلال و مردم هستند در واقع دنبال آن هستند که پول و بگیرند و مردم را سیاه نکنند. علت موفقیت ما این است که بچه‌ها با دل و جان تمرین می‌کنند و الآن هم با دل و جان بازی می‌کنند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: الآن هم جای تعجب و تأسف است ما در بازی با پیکان ۵۵۰ پاس دادیم که ۴۰۰ و خورده‌ای از آن موفق بود. هشت کرنر زدیم و شش هفت موقعیت گل ایجاد کردیم. ۱۱۳کیلومتر دویدیم که این یک آمار خوب است اما باز حرف‌های خنده‌داری مطرح می‌شود که این حرف‌ها به تیم لطمه می‌زند.

وی افزود: روز به روز بهتر می‌شویم چون نیت‌هایمان پاک است. هر بازیکنی تلاش می‌کند به خاطر مردم و لباس استقلال است و به دنبال آن است تا مردم را سیاه نکند.

قلعه‌نویی در مورد دیدار تیمش با گسترش فولاد گفت: به واقع گسترش فولاد یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که اکثر بازی‌هایش را دیده‌ام و آنها در ۵۰متر رو به جلوی زمین تیم خوبی هستند و مربی باهوش و کاربلدی هم دارند هرچند که در چند وقت اخیر نیز او را اذیت کردند اگر آب و هوا اجازه دهد امیدوارم بتوانیم بازی خوبی خواهد شد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه چه اقداماتی از سوی او صورت گرفته تا از این پس جاسم کرار به رفتارش ادامه ندهد تا به تبع آن ضربهای به استقلال نخورد، تأکید کرد: از همینجا اعلام میکنم که رفتار کرار مورد تأئید نیست اما رفتاری که با او در زمین میشود را ببینیم. من خیلی با او صحبت کردم. باز هم تأکید میکنم که حرکات او را محکوم میکنم وحتی شش روز هم با او حرف نزدم و معتقدم که باید خودش را کنترل کند. اما ببینید که با توپ و بدون توپ او را میزنند و ضرباتی به او وارد میکنند که باعث آسیبدیدگیاش میشود که خیلی از این برخوردها در اروپا با کارت قرمز داور همراه میشود اما او باید خودش را کنترل کند چرا که بازیها حساس میشود و او هم بازیکن تأثیرگذاری است.