ابرها در جاده ها باریدن گرفتن؛ مراقب باشید!

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و راه‌های کشور اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی بارش برف در مسیرهای پیرانشهر و سردشت در استان آذربایجان غربی، دامن - الیگودرز، گردنه قروقچی و گلپایگان در استان اصفهان, گردنه آوج و الموت در استان قزوین ادامه دارد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین وضعیت جوی در استان البرز در محور کرج - چالوس، در استان سمنان در محورهای شهمیرزاد به کیاسر، سمنان به فیروزکوه و سمنان به دامغان و در استان فارس در محور خرم بید در گردنه کولی کش بارش برف گزارش شده است.

وی گفت: علاوه بر این موارد بارش برف در معابر استان‌های کردستان, مازندران در محور هراز محدوده امام زاده هاشم و لاریجان ولی آباد و در استان همدان در گردنه آوج ادامه دارد.
رحمانی در ادامه به بارندگی در اغلب معابر ۱۰ استان و بارش باران در مسیرها و راه‌های این استان‌ها اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی و تصاویر دوربین‌های مستقر در راه‌ها و جاده‌های کشور، بارش باران در استانهای قزوین, البرز, خراسان جنوبی, اصفهان, کهگیلویه و بویراحمد, کرمانشاه, گیلان, مازندران, یزد در محور هرات - مروست و خوزستان بارش باران گزارش گردیده است.
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.