۲۹۰ میلیارد تومان قیمت سرخابی ها تغییر نمی کند!

به گزارش افکارنیوز، علی اشرف عبدالله‌پوری حسینی در رابطه با زمان جدید برگزاری مزایده باشگاههای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در روزهای اخیر بحثهای زیادی در این باره شد و در نهایت فردا زمان جدید برگزاری مشخص خواهد شد. احتمالا این تاریخ در دهه سوم اسفندماه همین امسال تعیین می شود تا شاهد مشخص شدن تکلیف ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس باشیم.

وی درباره اینکه پیشکسوتان پرسپولیس نظیر علی پروین اعلام کرده اند اگر این بار نیز مشتری پیدا نشود، به آنها قول داده شده تا سهام باشگاه به پیشکسوتان برسد، تصریح کرد: ما روزانه با خیلی ها در این باره مذاکره می کنیم اما به هیچ کس قول نمی دهیم زیرا هر کسی می خواهد باید روز مزایده حاضر شده و درخواستش را رسمی و طبق قانون ارائه دهد. نمی توانیم خارج از قانون سهام باشگاه پرسپولیس را به پیشکسوتان بدهیم و آنها نیز اگر خواهان خرید باشگاه هستند باید در چارچوب قانون جلو بیایند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا این بار واگذاری ۲ باشگاه در مزایده دوم صورت بگیرد، عنوان کرد: این سوال را نمی پسندم زیرا قطعا ما امیدوار هستیم که مزایده برگزار می کنیم وگرنه بیکار نیستیم که خودمان را درگیر این همه مسائل کنیم و آخر هم بدانیم که این باشگاهها فروش نمی روند. قطعا این مزایده ها نمایشی نیست و به دنبال فروش باشگاهها هستیم.

وی درباره اینکه گفته می شود استقلال مشتری کمتری نسبت به پرسپولیس دارد، گفت: این اعتقاد یکسری از دوستان است اما ما با اعتقاد کسی کاری نداریم و به دنبال اعتقادات خودمان هستیم. یکسری هم عکس این موضوع را معقتدند اما همانطور که گفتم ما وارد حاشیه نمی شویم و طبق قانون پیش می رویم.

پوری حسینی در پایان در خصوص احتمال پایین آمدن قیمت برای مزایده جدید خاطرنشان کرد: قیمت ۲۹۰ کارشناسی شده است و به هیچ عنوان تغییر نمی کند. دوستانی هم که منتظر تغییر قیمت بودند، دیگر منتظر نباشند.