تهدید نصرالله، صهیونیست‌ها را در لاک خود فرو برد

به گزارش افکارنیوز، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود تهدید کرد که حزب الله در صورت تجاوزگری جدید رژیم صهیونیستی به لبنان، شهرکهای صهیونیست نشین در الجلیل را به تصرف خود درخواهد آورد.

رسانه های رژیم صهیونیستی با توجه به این تهدید نوشتند: " هدف از ساخت دیوار، پیشگیری از رسیدن سریع نیروهای دشمن به درون اسرائیل است ".

این رسانه ها افزودند: ساخت این دیوار بخشی از رویکرد لشکر منطقه الجلیل در ارتش اسراییل را تشکیل می دهد.

به گفته این رسانه ها، هدف صهیونیستها از چنین اقدامی تشخیص نقاط ضعف موجود در منطقه است که امکان دارد حزب الله در نبرد آتی خود با رژیم صهیونیستی با استفاده از آنها به درون فلسطین اشغالی راه یابد.

بسیاری از محافل صهیونیست در منطقه شمالی فلسطین اشغالی از تهدید سید حسن نصرالله درخصوص اشغال شهرکهای صهیونیست نشین در منطقه الجلیل و بطور مشخص شهرکهای موجود در مرز با لبنان سخن به میان می آورند.

محافل یاد شده گفتند که رژیم صهیونیستی برای تخلیه شهرکها در موارد اضطراری و یا اشغال سریع مناطق صهیونیست نشین از سوی حزب الله در آمادگی بسر می برد.

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی رسمی این رژیم گفتند: کارهای زیربنایی طی چند هفته در نزدیکی شهرک حانیتا جریان خواهد یافت که هدف از آن، بهبود ساختار دفاعی در مرزها است.

منابع متعدد در داخل فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که ساکنان شهرک های شمال فلسطین اشغالی پس از رویارویی اخیر بین حزب الله و ارتش صهیونیست در منطقه قنیطره و واکنش قاطع مقاومت اسلامی در منطقه اشغال شده مزارع شبعا، در ترس و وحشت بسر می برند.