شیثرضایی: شک نکنید در لیگ برتر می‌مانیم

به گزارش افکارنیوز، شیثرضایی در مورد حضورش در تمرینات راه‌آهن، گفت: من با تیم تمرین می‌کردم ولی همه می‌دانند که مصدوم شدم. بعد از مصدومیت باز هم در کنار تیم بودم و حالا مشکلی از لحاظ آسیب‌دیدگی ندارم. به قول فرهاد کاظمی فقط از لحاظ بدنی عقب هستم که باید کار کنم تا خیلی زود خودم را برسانم.

وی در ادامه در خصوص برتری راه‌آهن مقابل پدیده مشهد خاطرنشان کرد: وقتی کاظمی سرمربی تیم شد می‌دانستم که او نمی‌تواند از لحاظ تاکتیکی، در عرض دو روز همه چیز را عوض کند. من خیلی تعریف او را شنیده بودم و کاملاً می‌دانستم که قبل از بازی، از لحاظ روحی وضعیت تیم را عوض خواهد کرد. تا پیش از این با فرهاد کاظمی کار نکرده بودم ولی سابقه او و کارنامه‌اش همه چیز را نشان می‌دهد. کاظمی نیازی به تعریف من ندارد و همه فوتبالیست‌ها می‌دانند که او از لحاظ فنی در چه سطحی قرار دارد.

رضایی در پاسخ به این سؤال که آیا راه‌آهن در لیگ برتر خواهد ماند، خاطرنشان کرد: شما شک نکنید که راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند. ما فقط نیاز داریم تا با تفکرات کاظمی و چیزهایی که او از ما می‌خواهد بیشتر آشنا شویم. تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر هم خیلی به درد ما خورد.

مدافع پیشین پرسپولیس در پایان در خصوص پیروزی این تیم مقابل لخویا خاطرنشان کرد: زمانی که پرسپولیس در بحران قرار داشت گفتم که این تیم نیاز به حمایت دارد و هوادار واقعی کسی است که در بدترین شرایط از پرسپولیس حمایت کند. من مطمئن بودم درخشان پرسپولیس را برمیگرداند و امیدوارم این تیم در ادامه نتایج خوبی بگیرد تا هواداران خوشحال شوند.