کرار به ما فحش داده شما ماست‌مالی‌‌اش کنید!

به گزارش افکارنیوز، هافبک عراقی دوشنبه هفته گذشته، در مصاحبه‌ای سراسر «توهین» از خدا خواست «رئیس کمیته انضباطی ذلیل شود» و کار فدراسیون فوتبال را «مسخره بازی» دانست. کفاشیان و همکارانش، در قبال این مصاحبه سکوت را شکستند و به کرار تاختند‌؛ درست مثل مسئولان استقلال که تا آن لحظه لی‌لی به لالای کرار گذاشته بودند اما چند روز گذشت و سرانجام این خشم خوابید تا فدراسیون فوتبال، بار دیگر به یک بازیکن خاطی چراغ سبز نشان دهد و قبح توهین به فدراسیون بریزد. پس از مصاحبه کرار، عادی‌ترین چیزی که به نظر می‌رسید، محرومیت چندجلسه‌ای او توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود. حتی خود کرار از آنها عملاً چنین درخواستی کرده بود، البته با «دستوری» که به استقلالی‌ها داده بود: «قراردادم را فسخ کنید.»

این یعنی کرار حدس می‌زد با حرف‌هایی که می‌زند تا پایان فصل محروم است و برای او و استقلال، پایان همکاری، بهترین اتفاق است.
فدراسیون فوتبال اما، پشت پرده با استقلال بست تا بازیکن خاطی به ناگهان مصاحبه‌ای کند و بگوید: «این حرف‌ها را خصوصی زده بودم!» خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که بخش قضایی فدراسیون به استقلالی‌ها گفته بابت این مصاحبه‌های تند و توهین به شخص رئیس کمیته انضباطی، کوچکترین محرومیتی برای کرار در نظر نمی‌گیرند. این دستور مستقیم رئیس فدراسیون فوتبال بود و کفاشیان دیروز گفت: «ما گفتیم خود استقلالی‌ها درباره کرار تصمیم بگیرند.»

این یعنی ریش و قیچی دست خودتان و هرچه به نفع‌‌تان است، انجام دهید. فدراسیون در واقع با این کار بار دیگر قاطعیت خود را زیر سؤال برد تا دیروز سناریوی بازگشت دوباره کرار چیده شود. سایت رسمی استقلال به انتشار مصاحبه‌ای از او پرداخت که حتی این مصاحبه را تکذیب نکرده بود. سپس، سرمربی استقلال هم گفت‌وگویی انجام داد و عملاً از منافع استقلال حرف زد، نه منافع فوتبال ایران.
در این بین اما، انتقاد اصلی به فدراسیون فوتبال بود که حاضر شد منافع ملی را زیر پا بگذارد و مقابل این مصاحبه تند و آتشین که حتی مهدوی‌کیا مرد آرام فوتبال را به واکنش وا داشته بود، کوتاه بیاید. در واقع فدراسیون از استقلال خواست به «ماست‌مالی» این مصاحبه بپردازد و پای خود را کنار کشید.
با اين تصميم فدراسيون فوتبال، بيشك فضا براي انجام چنين مصاحبههايي بازتر شد. فردا اگر يكي مثل تادئو هم فوتبال ايران را با باغوحش قياس كرد و ديگري، به شخصيت ايرانيها توهين كرد، اين مصاحبهها ماستمالي ميشود؛ درست مثل مصاحبه كرار.