پیغام تتلو به صادقیان

به گزارش افکارنیوز، ماجراهای امیرحسین مقصودلو(ملقب به تتلو) و پیام صادقیان به احتمال فراوان تمام‌شدنی نیست.

از متن تتلو در صفحه شخصی‌‌اش پیداست که رفاقت این دو تمام شده و اتفاقاتی بین آنها رخ داده است؛ چنان که پیش از این هم تتلو در مورد مصدومیت‌های پیاپی صادقیان مطلبی را در اینستاگرامش نوشته بود. در بخش قابل انتشار متن جدید تتلو که به برخی از بازیکنان فوتبال و از جمله صادقیان اعتراض دارد، آمده است‌؛ «خیلى اومدم جلو ولى نمی‌شه! وقتى هیشکى نمی‌خواد، هیشکى… نیست.

هم آنفالوش کردم هم دیگه داداشَم نیس! این همه مشکلو نمی‌شه تنها حل کنى! این همه فوتبالیست و دوست و رفیق یه زمین اختصاصى وقتى نمی‌تونن بگیرن با آرامش تمرین کنیم دیگه بقیشو…! واقعاً می‌تونستم اما نشد و نذاشتن یعنى بازم نخواستن! من دیگه نیستم! اما حتماً بعدِ عید میرم و از یه جاى دیگه که نمی‌شناسنم به همه ثابت می‌کنم که چه کارهایى ازم برمیاد و چه جورى همه استعدادام این همه سال به فنا رفت! دیگه هم از این دلقک‌بازیا ازم نمی‌بینید!»

اين خواننده زيرزميني كه وعده داده بود به زودي به يك بازيكن فوتبال تبديل ميشود و در جمع ۱۱ نفره بازيكنان حاضر در جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه قرار ميگيرد - در تركيب اصلي قرار ميگيرد - از بازيكناني گله دارد كه رفيقش هستند اما حتي نميتوانند يك زمين تمرين برايش جور كنند! در هر حال بعد از قهر و قهربازيهايي كه ميان بازيكنان فوتبال هرازچندي به وجود ميآيد، ماجراي قهر خوانندگان زيرزميني با بازيكنان هم در نوع خودش يك ماجراي جالب است! باور كنيد همين حالا هم باورمان نميشود تتلو واقعاً ميخواسته فوتباليست شود اما انگار اين خواننده زيرزميني قصد داشته ستاره روي زمين فوتبال شود!