اداره خبرگان فقط از رفسنجانی ساخته است!

به گزارش افکارنیوز، محمدتقی فاضل میبدی از اعضای گروه موسوم به مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در مصاحبه با «آفتاب» گفته است: عده خاصی هستند که از اوایل انقلاب تا به حال، به دنبال منافع خاص خود بوده و هستند و از بسیاری از افرادی که در انقلاب سابقه و ریشه دارند، می‌ترسند. یکی از آنها که می‌ترسند آقای هاشمی است.

او ادامه می‌دهد: این فضاسازی که در بیرون از مجلس خبرگان انجام می‌شود تا ایشان کاندیدا نشود، به دنبال همان جریان است وگرنه فضاسازی به این شکل و به دور از اصول اخلاقی کار سیاسی نیست، بلکه کار جناحی منفعت‌جویانه است.

فاضل میبدی درباره چرایی این فضاسازی‌ها عنوان می‌کند: اگر آقای هاشمی ریاست مجلس خبرگان را به عهده بگیرد، ممکن است برای عده‌ای خاص مشکل‌ساز شود. ایشان با سابقه طولانی به دنبال منافع کلان ملی است و قصد دارد که جامعه به گونه‌ای حرکت کند تا در آینده از جهت رهبری با مشکل مواجه نشود.

وی درباره ریاست مجلس خبرگان گفت: من فکر نمی‌کنم که این گروه اندک که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ هم بازنده بودند، بتوانند کاری از پیش ببرند. حالا اینکه آقای هاشمی‌رفسنجانی خود مصلحت نداند و برای ریاست کاندیدا نشود، بحثدیگری است. اما من بر این باور هستم که تدبیر و اداره مجلس خبرگان رهبری که از نهادهای حساس کشور است، جز از آقای هاشمی رفسنجانی ساخته نیست، چون این کار بسیار حساسی است.

شایان ذکر است برخی عناصر «مجمع مدرسین» وابسته به باند مهدی هاشمی هستند و این گروه را به عنوان حرکت موازی در برابر «جامعه مدرسین» راه‌اندازی کردند اما جلوه‌ای در حوزه‌های علمیه نکرد. برخی اعضای این گروه در جریان فتنه‌انگیزی و آشوبگری سال ۸۸ بازداشت شدند.

ادعای عضو گروه یاد شده درباره دغدغه انقلاب و نظام و رهبری در حالی است که فتنه‌گران صریحا در خیابان شعار می‌دادند «انتخابات بهانه است - اصل نظام نشانه است» و «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه». با این حال برخی مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی با همان جریان ضدانقلاب همراهی کردند و آقای هاشمی نیز متأسفانه موفق به مرزبندی با آنها نشد و بارها مورد سوءاستفاده قرار گرفت.

به دلیل همین اتفاق تلخ و غیرقابل باور نیز بود که اکثریت قریب به اتفاق اعضای مجلس خبرگان تصمیم به انتخاب رئیسی‌ بصیر و صالح گرفتند و به همین دلیل موضوع نامزدی مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی پیش آمد.
رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه رأی مردم حق‌الناس است، فتنه و فتنه‌گران را خط قرمز نظام ترسیم کرده‌اند.

خط کشیدن روی قید اسلام در شعار جمهوری اسلامی، هتاکی به حضرت امام خمینی، سر دادن شعار نه غزه نه لبنان به نفع رژیم اشغالگر صهیونیست در روز قدس و بالاخره هتاکی به ساحت امام حسین(ع) در روز عاشورا با همدستی منافقین و بهائیت از جمله عملکردهای سیاه جریان فتنه مدعی تقلب در انتخابات ۸۸ بود.