نظارت «العبادی» بر روند آزادسازی صلاح الدین

به گزارش افکارنیوز، عملیات ارتش عراق و نیروهای مردمی برای آزاد سازی کامل تکریت در استان صلاح الدین همچنان ادامه دارد.

روز گذشته شورای عشایر صلاح الدین از آزاد سازی ۹۰ درصد از شهر تکریت که در اشغال گروهک تروریستی داعش بود، خبر داد. این در حالی است که یکی از مسئولان نیروهای داوطلب مردمی از آزاد سازی کامل این شهر خبر داد.

نبرد ارتش عراق و نیروهای مردمی برای پاکسازی استان صلاح الدین از لوثتروریست‌های تکفیری داعش از حدود دو هفته قبل آغاز شده است. نیروهای عراقی تاکنون بخش‌های وسیعی از استان صلاح الدین را از دست داعشی‌ها آزاد کرده‌اند.

تحولات امروز نبرد تکریت

نظارت نخست‌وزیر عراق بر روند آزاد سازی استان صلاح الدین

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق عصر روز گذشته به منظور پیگیری و نظارت بر روند عملیات نظامی آزاد سازی استان صلاح الدین و غرب الانبار و شرق فلوجه از مرکز فرماندهی عملیات مشترک عراق بازدید کرد.

العبادی در این بازدید از هماهنگی‌های مشترک بین یگانهای نظامی و پیروزی‌های ارتش عراق و نیروهای مردمی در تمامی جبهه‌‌های نبرد علیه داعش، برنامه‌های تدوین شده برای مناطق آزاد شده و آغاز پاکسازی سایر مناطق از لوثتروریست‌های تکفیری داعش اطلاع یافت.

العبادی از فرماندهان عملیات در استان صلاح الدین و فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی خواست که از جان شهروندان و اموال آنها محافظت کنند.

وی همچنین ضمن تاکید بر ضرورت به کارگیری همه امکانات به منظور اعطای خدمات به مناطق آزاد شده، از جان فشانی‌های نیروهای شرکت کننده در عملیات ضد داعش در آزاد کردن مناطق عراق تاکید کرد.