مکوندی: پرسپولیس نمی‌خواست بازی کند

به گزارش افکارنیوز، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: بازی خوبی ارائه دادیم و انتظار ما این بود که این عملکرد را در برابر استقلال تهران ارائه دهیم، ولی متأسفانه یک هفته از تمرینات ما از دست رفت.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست در کار دفاعی خوب نبودیم، گفت: ما به دنبال به ثمر رساندن گل در نیمه نخست بودیم که موفق هم شدیم و در نیمه دوم هم به دنبال جبران نتیجه بودیم که خداروشکر جبران کردیم. البته ۱۰ نفره شدن تیم کار ما را سخت کرد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره عملکرد گئورگیف دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: اگر درباره خروج وی صحبت می‌کنید به نظر بنده انتقادتان به جا نیست و او بهترین واکنش را داشت و به نظرم کمتر دروازه بانی در ایران بتواند به این خوبی پشت مدافعان را پوشش دهد.

وی بیان کرد: من از عملکرد دروازه‌بان تیمم راضی هستم چرا که تیم مقابل از بازیکنان سرعتی استفاده می‌کرد و دروازه‌بان نباید روی خط می‌ایستاد.

مکوندی گفت: موقعیت‌های زیادی هدر دادیم و انتظارم از بازیکنان بیش از این بود البته گل خوردن تیم در دقیقه ۲۳ سبب از هم پاشیدن شیرازه تیم در کار دفاعی شد.

وی با تأکید بر اینکه نیاز امروز فوتبال ما حرکت در قالب یک برنامه منظم است، افزود: ما اصراری به حضور پرسپولیس در این بازی نداشتیم و تیمی که به دنبال قهرمانی در لیگ بر‌تر است باید آن‌قدر تیمش را خوب ببندد که فشاری به آن وارد نشود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی امروز پخش مستقیم شده و قضاوت بر عهده مردم است و من درباره اعتراضات پرسپولیسی‌ها حرفی نمی‌زنم.

وی عنوان کرد: پیروزی از ابتدا نمی‌خواست بازی کند و حالا که متوقف شده می‌خواهد نتیجه مساوی‌اش را با این حاشیه‌ها توجیه کند.

مکوندی درباره مبلغ پرداختی باشگاه گفت: خدا رو شکر که ۲۰ درصد از قرارداد پراخت شده و سبب افزایش روحیه بازیکنان شد.