به گزارش افکارنیوزرئیس اداره امنیت استان الانبار عراق با بیان این که روز گذشته یک عامل انتحاری متعلق به داعش در منطقه «ابوزید» در شمال شهر «الرمادی» به اداره امنیتی ملی این کشور حمله کرد، گفت: در این حمله ۵ نفر از نیروهای امنیتی کشته شده اند. همچنین نیروهای خرابکار داعش نیز به نیروگاه و ایستگاه تقسیم برق در منطقه «التمیم» شهر الرمادی حمله کرده اند که به دلیل مقاومت نیروهای مردمی و امنیتی در برابر نیروهای داعش، آنها نتوانستند صدمه ای قابل توجه به این نقطه استراتژیک شهر وارد کنند.

«کاظم محمد الفهداوی» همچنین از حمله عامل انتحاری داعش به نیروهای امنیتی در منطقه «حی الشرطه» خبر داد که در نتیجه این حمله هیچ نیروی امنیتی و پلیس کشته نشدو تنها خود عامل انتحاری به هلاکت رسید.

وی در ادامه با اشاره به این که گروه داعش در اثر فشارهای وارد بر آن عقب نشینی های پی در پی داشته است و در پی آن، آنها اقدام به عملیات های ایذایی و خرابکارانه در مناطق آزاده شده کرده است، افزود: عناصر گروه تروریستی داعش در حمله های کور خود در داخل شهر رمادی از سلاح های نیمه سنگین استفاده می کنند، به همین دلیل برای مقابله با این توطئه داعش، نیروهای امنیتی ممنوعیت عبور و مرور را در شهر مقرر کرده اند و از این راه توطئه داعش را خنثی کرده اند.