آرزوی منصوریان در سال ۹۴

به گزارش افکارنیوز، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال، در پاسخ به این سؤال که چرا در طول مسابقه از روی نیمکت تکان نخورد و بعد از پیروزی تیمش خوشحالی نکرد و به نظر آیا این کار حرفه‌ای است، گفت: من این تیم را دوست دارم و عاشق‌اش هستم و اگر ۱۰ بار دیگر هم مقابل استقلال بازی کنم همین کار را تکرار می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز هر نتیجه‌ای مقابل استقلال می‌گرفتم بازنده نبودم چرا که تیمم را طوری شکل دادم که ادبیات بازی مقابل تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس را می‌فهمند. مدیران باشگاه نفت هم نظم و انضباط خوبی را در تیم حاکم کردند.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: امروز بار فنی بازی بالاتر از نتیجه بود حتی استقلال این شانس را داشت که در اواخر مسابقه بازی را مساوی کند. نیمه اول بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم با توجه به این فاصله کوتاه مسابقات به دلیل تغییراتی که دادیم به ما کمک کرد تا بهتر بازی کنیم. امروز استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و یک بازی منطقی را به نمایش گذاشتیم و همانطور که قول داده بودم بازی زیبایی پیاده کردیم که در سطح کیفیت دیدارهای ملی بود البته اواخر بازی فشار استقلال زیاد شد و خیلی به ما سخت گذشت منصوریان درباره از دست دادن پنالتی توسط بازیکن برزیلی گفت برزیلی‌ها خیلی اعتماد به نفس دارند حتی در دیدار هفته قبل مقابل گسترش فولاد که پیمنتا بازیکن برزیلی حریف که قصد زدن ضربه پنالتی را داشت ما را جان به لب کرد. پادوانی هم که سلطان اعتماد به نفس است ۵۰ بار در تمرینات این موضوع را به او گفته‌ایم و باز هم همینطور پنالتی می‌زند البته هوش و ذکاوت فروزان بود که مسیر را تشخیص داد و توپ را گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خطای عمران‌زاده روی مهاجم تیم‌اش پنالتی بوده است یا خیر؟ گفت: نیمه دوم آنقدر هوا سرد شده بود که صحنه پنالتی را با دقت ندیدم اگر پنالتی هم نبوده باشد گل نشد.

سرمربی نفت تهران در خصوص توهین هواداران استقلال به بیرانوند و رضایی گفت: هواداران به خاطر باخت تیمشان کمی عصبی بودند همه می‌دانند که بیرانوند استقلالی است و همه جا این را اعلام کرده است. رضایی سالها در پرسپولیس بوده و با این جو آشنایی دارد هر دو بازیکنان اخلاق‌مداری هستند و می‌دانند که کار غیراستانداردی انجام ندهند. من خودم روی این سکوها و در بین هواداران حضور داشتم و می‌دانم چه شرایطی دارند به همین دلیل پیش از بازی به بچه‌ها گفته بودم که اصلاً صدای هواداران را نشوند.

وی در خصوص دلداری‌اش به غلامرضا رضایی گفت: می‌دانیم که بخش اعظمی از کادر فنی نفت استقلالی هستند رضایی بازیکن خوب و بااخلاقی است و امروز به این خاطر او را در آغوش گرفتم که متوجه شود مخالف توهین به بازیکنان هستیم. امروز هواداران از کوره در رفتند و شاید دلیلش این بود.

منصوریان درباره دیدار تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی روز ۲۷ اسفند ماه مقابل الشباب داریم و احتیاج به حمایت تماشاگران داریم اگر هواداران نیایند قافیه را در جام باشگاه‌ها خواهیم باخت بازی این هفته ما مقابل الشباب بسیار حساس و مرز صعود ما توسط هواداران مشخص خواهد شد اگر ببریم در دیدار برگشت به ادامه حیات در لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم اما اگر حریف از دستمان فرار کند کارمان سخت می‌شود چون هم جوانیم و هم کم‌تجربه. وقتی هوادار خوب و پرشور نداریم تنها با تمرین و ممارست است که می‌توانیم جبران کنیم.

وی در خصوص آنالیز حریف گفت: نرم‌افزاری در اختیار داریم که تمام تیم‌هایی که در لیگ‌های حرفه‌ای هستند را آنالیز می‌کند البته گروه آنالیزمان را تقسیم کردیم و گروهی روی استقلال و گروه دیگر روی الشباب کار کردند.

منصوریان در خصوص اینکه اگر پیشنهاد مربی‌گری در استقلال به او شود خواهد پذیرفت گفت: هر کسی که پیشکسوت استقلال و پرسپولیس بوده دوست دارد روزی سرمربی این دو تیم شود و به هر کسی پیشنهاد شود با کمال میل قبول می‌کند. قلعه‌نویی ۵ قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر دارد که رکوردش عجیب و غریب است.

وی تصریح کرد: با قلعه‌نویی رفاقتی دیرینه دارم و حتی سال گذشته پیشنهاد مربی‌گری در استقلال را به من داد و هر پیشکسوتی از استقلال و پرسپولیس چنین پیشنهادی شود با سر قبول می‌کند من در ابتدای راهی قرار دارم که امیر قلعه‌نویی در اوایل مربی‌گری‌اش قرار داشت.

منصوریان درباره آرزویش در سال ۹۴ گفت: امیدوارم هر کسی که سرمربی استقلال میشود ستاره سوم را روی پیراهن این تیم نقش بزند.