بنگر: مگر درباره پدیده حرف زدم که به عنایتی برخورد؟

به گزارش افکارنیوز، شب گذشته، کاروان پرسپولیس آسمان تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک کرد تا فردا(سه‌شنبه) به مصاف النصر برود.
لحظاتی قبل از پرواز سرخپوشان با محسن بنگر مدافع بلندبالا و باتجربه پرسپولیس تماس گرفتیم که به نظر خودمان مصاحبه بدی نشد و …

بازی بسیار سختی با النصر در پیش دارید. درست است؟
صد درصد، سختی کار زمانی بیشتر احساس می‌شود که ما از داشتن ۲ بازیکن اصلی خود یعنی گابریل و بابک حاتمی هم محروم هستیم. هر دو بازیکنانی تأثیرگذارند که متأسفانه نمی‌توانیم آنها در اختیار داشته باشیم.

می‌دانی که النصر هم اکنون با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین لیگ عربستان است؟
بله، عرض کردم تیم بسیار خوبی است و اگر بتوانیم با یک امتیاز هم از عربستان برگردیم معجزه کردیم!

جداً؟!
بله، من خودم چند بار در همین ورزشگاه ملک فهد ریاض بازی کردم که اگر اشتباه نکنم ۶ بار برنده بیرون آمدم و یکبار هم به الاتفاق عربستان باختیم.

چه تیم‌هایی را بردید؟
الهلال، الاتحاد و الشباب را بردیم ولی به نظر می‌رسد این مرتبه کار دشوارتری پیش ‌رو داشته باشیم.

طی روزهای اخیر خیلی در مورد ماجرای بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس صحبت شده است نظری نداری؟
واقعاً برای فوتبال ایران متأسفم که تماشاگران یک تیم به ناموس بازیکنان حریف توهین می‌کنند و کوچکترین ارزشی برای خانواده طرف قائل نیستند. متأسفم که از بلندگوی ورزشگاه به ما فحش می‌دادند و هیچ برخوردی هم با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

از بلندگوی ورزشگاه فحاشی می‌کردند؟!
بله، بلندگو دست همه بود. مثلاً اول صدا می‌زدند بنگر، بعد شروع می‌کردند یکصدا فحش دادن یا سوشا و همین اتفاق می‌افتاد و تک‌تک بازیکنان پرسپولیس را به فحش بستند!

تو و مسعود رضاییان هم جروبحثرسانه‌ای داشتید. در این رابطه توضیح می‌دهی؟
من ایشان را خیلی نمی‌شناسم و از نزدیک هم رضاییان را ندیده‌ام ولی اسم‌شان را شنیده‌ام. مدیرعامل نفت مسجدسلیمان برای من شعر سعدی خواند و من هم گفتم برای من شهر سعدی نخوانید و بروید ورزشگاه خودتان را درست کنید که بازیکنان حریف و خانواده‌های بی‌گناه آنها این همه فحش نخورند.

ولی مجتبی محرمی گفته که زمان فوتبال ما وقتی فحش می‌خوردیم بهتر بازی می‌کردیم و توی زمین جواب تماشاگران حریف را می‌دادیم!
آیا زمان آقامجتبی نارنجک، پاره‌ آجر و آهن به سمت بازیکنان پرسپولیس پرت می‌کردند؟ باور کنید در عمر فوتبالی‌ام چنین صحنه‌هایی ندیده بودم. واژه تأسف هم برای آن اتفاقات کم است. بگذریم.

حضورت در برنامه تلویزیونی ۹۰ هم بدجوری سروصدا به پا کرد؟
چطور مگه؟!

حرف‌هایت واکنش استقلالی‌ها را هم به دنبال داشت.
کدام استقلالی‌؟!

به عنوان مثال رضا عنایتی …
(حرف‌مان را قطع می‌کند) مگر درباره پدیده صحبت کردم که به رضا عنایتی برخورده باشد؟!

ولی عنایتی کاپیتان استقلال است؟
جداً؟! نمی‌دانستم! از نظر من که او بازیکن پدیده است و بهتر است درباره این تیم نظر بدهد! شنیدم رضا عنایتی گفته سن بنگر به ۶ تایی‌ها قد نمی‌دهد. می‌خواهم بپرسم سن عنایتی به آن ستاره‌هایی که روی پیراهن استقلال چسبانده‌اند، قد می‌دهد؟!

مثل اینکه بدجوری دلخور شدی؟
نه، اتفاقاً نمك فوتبال همين كركريهاست اما رضا عنايتي گفته پرسپوليسيها حواسشان باشد به دسته دوم سقوط نكنند. ظاهراً خيلي چيزها را فراموش كرده است. آقايان استقلالي بدانند پرسپوليس حداقل به دسته ۳ سقوط نكرده و تجربه بازي در اين سطح را ندارد!