بازتاب بین‌المللی انتشار اپلیکیشن KHAMENEI. IR

به گزارش افکارنیوز، اپلیکیشن خبری رهبر معظم انقلاب در فاصله بیست و چهار ساعت از انتشار در کانون توجه بین المللی قرار گرفت و در فروشگاه اپلیکیشن اپل به جایگاه برترین اپلیکیشن‌های خبری دست یافت.

چنین اتفاقی در بین نرم‌افزارهای موبایل که یک اپلیکیشن ظرف ۲۴ ساعت به چنین موقعیتی برسد بسیار نادر است. اپلیکیشن رسمی وب‌سایت KHAMENEI. IR روز شنبه ۲۳ اسفند برروی فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل قرار گرفت.

این اپلیکیشن در ظرف ۲۴ ساعت گذشته و تا زمان تنظیم این خبر در جایگاه سی‌ام در بین برترین اپلیکیشن‌های خبری(Top Charts) در فروشگاه اپلیکیشن اپل قرار گرفته است.

از طرفی این خبر مورد توجه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های بین‌المللی مختلف قرار گرفته‌است. خبرگزاری AFP با اشاره به انتشار این اپلیکیشن به تشریح بعضی قابلیت‌های آن از جمله جستجو در بیانات رهبر انقلاب از سال ۱۳۶۸ تاکنون پرداخته است.

روزنامه‌های دیلی میل و ساندی تایمز چاپ لندن و استریت تایمز چاپ سنگاپور از سایر رسانه‌های خارجی هستند که انتشار این اپلیکیشن را پوشش داده‌اند.

اپلیکیشن KHAMENEI. IR در حال حاضر برای دانلود برروی گوشی‌های اندروید و اپل از طریق فروشگاه اپلیکیشن اپل و فروشگاه بازار قابل دانلود است.