از کی روش سؤال کنید چرا گریه می‌کند

به گزارش افکارنیوز، علیرضا اسدی قبل از شروع تمرین تیم ملی امید فوتبال ایران در رابطه با اینکه شرایط تیم ملی امید را چطور می‌بیند، عنوان کرد: باید بهترین شرایط را برای تیم امید فراهم کنیم. در حال حاضر اولویت اول ما تیم امید است. ۴۰ سال است تیم ملی امید به المپیک نرفته و باید شرایطی فراهم کنیم که این تیم بتواند به خوبی کار کند.

وی در رابطه با اینکه آیا از وضعیت اردوها راضی هستند، عنوان کرد: این مسئله را باید از کادر فنی بپرسید و آنها باید پاسخگو باشند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه آیا سردار آزمون و علیرضا جهانبخش به تیم امید می‌آیند، خاطرنشان کرد: حتما باید این بازیکنان به تیم امید بیایند چرا که در حال حاضر تیم ملی امید در اولویت است و هیچ اصراری هم نباید صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر قرار بود جهانبخش و آزمون به تیم امید بروند، چرا برای آنها روادید گرفته شد، گفت: این کار اشکالی ندارد ما برای آنها روادید گرفتیم ولی وقتی لازم است این نفرات در اردوی تیم ملی امید حاضر شوند، هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه مهدی مناجاتی اعلام کرده اسدی به خاطر اینکه شاگرد مرحوم دهداری است، توانسته مقابل کی‌روش بایستد عنوان کرد: مناجاتی خودش انسان بزرگی است و به این مسئله اعتقاد دارم. افتخار می‌کنم شاگرد دهداری هستم و اهل رفتن به حاشیه نیستم و اصلا به این مسئله علاقه‌ای ندارم. به رسانه‌ها توجهی ندارم ما می‌خواهیم کارمان را به بهترین شکل پیش ببریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود کی‌روش مخالف تمرین تیم ملی امید در زمین آکادمی بوده ولی در نهایت اعلام شد تیم ملی امید باید در آکادمی تمرین کند، خاطرنشان کرد: هیچ کسی با این مسئله مخالفت ندارد وقتی زمین وجود دارد باید تمرینات انجام شود.

اسدی در پاسخ به این سوال که چرا کنفرانس مطبوعاتی خود را لغو کرده، گفت: فقط در مورد تیم ملی امید صحبت می‌کنم.

وی در رابطه با اینکه آیا نگران آن نیست که امشب در برنامه ۹۰ نقد شود، گفت: عاشق نقد شدن هستم. از نقد نمی‌ترسم و کسانی باید از نقد بترسند که کار اشتباهی انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد اتفاقات اخیری که در تیم ملی افتاده باعثشده اختلافاتی بین فدراسیون و کی‌روش به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: روابط بسیار دوستانه است هر کسی نظرش را گفته و اگر کی‌روش صحبتی کرده می‌توانید از خودش سؤال کنید.

اسدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد ناراحت است، گفت: ‌من ناراحت نیستم فقط کمی سردم است.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد با کی‌روش اختلاف نظر دارد، گفت: مگر شما با برادرتان در تمام مسائل هم عقیده هستید و اختلاف نظر ندارید این مسئله چیز مهمی نیست.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود کی‌روش بعد از جلسه‌ای که با او داشته بغض و گریه کرده است، عنوان کرد: شما از او سؤال کنید چرا گریه می‌کند مگر وقتی من می‌خندم کسی می‌گوید چرا می‌خندد. من این مسئله را ندیدم و نمی‌دانم این اتفاق چه بوده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که شاید کی‌روش ناراحت است که تیم ملی امید به المپیک صعود کند، عنوان کرد: ‌خیر این طور فکر نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا به خاطر اینکه در نزدیک نوروز هستیم جلسه مطبوعاتی او لغو شده است،گفت:حتما این جلسه برگزار خواهد شد با توجه به اینکه نزدیک به عید است نخواستیم این جلسه برگزار شود ولی با کنار هم گذاشتهن مسائل خودتان میتوانید موضوعات را دریافت کنید.