به گزارش ايسنا، دادستان عمومي و انقلاب كرمان با اشاره به دستگيري متهم كه با شگرد خاص به زنان تعرض ميكرد، گفت: اين فرد كه به عقرب موتورسوار معروف شده، در زمان مشخص با كلاه و ماسك بهداشـتي وارد اين اماكن شده و نيت شيطاني خود را عملي ميكرد.

برانگیختن حس ترحم

یدالله موحد افزود: این فرد به این بهانه که توسط مأموران تحت تعقیب است، برای لحظه‌ای ترحم فرد را برانگیخته و به محض ورود و با اطمینان قبلی از تنهایی سوژه با سلاح سرد یا کلت قلابی وی را تهدید و به وی تعرض کرده و سپس محل را ترک می‌کرده است.

موحد یادآور شد: پنهان کردن صورت به‌وسیله ماسک بهداشتی و کلاه زمینه شناسایی این مجرم را توسط مردم یا قربانیان به حداقل رسانده بود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از طرح چندین شکایت و گزارش مردمی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کمیته ویژه‌ای متشکل از مسوولان قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفت تا این‌که متهم موتورسوار از سوی ماموران شناسایی و پس از تعقیب و گریز و اصابت گلوله به پای وی زخمی و دستگیر شد.

وي يادآور شد: اين متهم تاكنون به چندين فقره تعرض نسبت به زنان اعتراف كرده و انجام تحقيقات و مقدمات رسيدگي و محاكمه وي در دستور كار جدي دستگاه قضايي است.