فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی پنجشنبه هفته آینده با برگزاری یک گردهمایی در تهران اعلام موجودیت خواهد کرد، گفت: فکر ایجاد این جبهه هم در داخل مجلس و هم در بیرون از مجلس بوده که در داخل مجلس نیز تعدادی از چهره های شاخص فراکسیون انقلاب اسلامی از جمله مرتضی آقاتهرانی، روح الله حسینیان، علی اصغر زارعی ، اسماعیل کوثری که از نمایندگان تهران می باشند، از موسسین این جبهه هستند. همچنین در بیرون از مجلس نیز آیت الله مصباح یزدی از حامیان این جبهه هستند.

وی با بیان اینکه مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران دبیر این جبهه است گفت: هدف از تاسیس این جبهه تقویت هر بیشتر وحدت میان اصولگرایان است که از توصیه های مقام معظم رهبری می باشد، و از همه‌ی نیروهای اصولگرایی که از جریان فتنه و انحرافی تبری می جویند دعوت شده تا در گردهمایی این جبهه حضور یابند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی جزو حامیان دولت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: این جبهه با رایحه خوش خدمت فرق دارد و در واقع متشکل از اصولگرایانی است که هیچ اعتقادی به جریان انحرافی و فتنه ندارند بلکه پیروان ولایت فقیه هستند و هدف آنها انسجام نیروهای انقلاب با رویکرد معنویت، عقلانیت و عدالت حول محور ولایت فقیه است.

آلیا تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت از سخنرانان اولین گردهمایی این جبهه در پنج شنبه هفته آینده هستند.