چقدر مهریه خانم بازیگر از پسر رامین گرفت؟

به گزارش افکارنیوز، متن انتشار یافته توسط مهناز افشار در ادامه می آید:

خواندن تک تک کامنتها بسیار ارزشمند و زیباست، فقط دوستان هیچ اشکالی نداره همه ما پرسشهایی ذهنمان را در گیر کرده باشه البته پرسشهایی که اجازه ورود به آن را هم داریم.

عزیزان اجازه ندهیم فقط بر اساس شنیده ها، حدس و گمان یا حتی خشم و بی علاقه گی که داریم موضوعی را بدون دلیل و مدرک اعلام بکنیم و حکم بدهیم، بجای اینکه وقت شریف را صرف موارد حاشیه ای بکنیم که هیچ تاثیری در اهدافمان ندارد، بهتر است وقتمان و انرژی خودمان را صرف دغدغه و اهداف خودمون بکنیم.

اما به احترام تک تک شما و برای ان دسته از عزیزان که پرسش ایجاد شده عرض میکنم. من اگر اطمینان داشتم رقمهای نجومی برای مهریه و هر چیزی که در شروع ازدواج است، میتواند خوشبختی بیاورد و تضمین کند، با اجازه خانواده ام کمی بیشتر فکر میکردم و شاید طلب میکردم اما اعتقاد نداشتم و ندارم، پس من با ١ شاخه گل نرگس با عشق بدون هیچ شرط و شروط کذب و غیر اخلاقی توسط آقای… عزیز به عقد همسرم درآمدم و بسیارخوشحالم مردی در کنار من است که با اندیشه و دغدغه مستقل پای من ایستاد و از من محافظت کرد و من را انتخاب کرد و من همچون اقای علی جنتی به موروثی نبودن ایدئولوژی اعتقاد داشته و دارم. ممنون از متانت و صبر شما تا الان که از خودم با خبر شوید.

پی نوشت ۱: و آموخته ام اگر به باور و تصمیمت اعتقاد داری بایست، حتی سخت.

پی نوشت ۲: همسر من اقای یاسین رامین فرزند اقای محمد علی رامین معاون مطبوعات دوران احمدی نژاد. با احترام به شخصیت حقیقی ایشون که پدر همسر من هستند، اما من و دوستان مطبوعاتی من با ایدئولوژی، تصمیمات و باورهای ایشون مخالف بوده و هستیم.

و به احترام زندگی و حریم و بقیه دوستان دیگر پاسخهای تکراری به پرسشهایی که تکرارش نه تنها مفید نیست که بازدارنده است، نخواهم داد.

هر عزيزي ، اگر بهتر از من زندگي من را ميداندو اطلاعاتش چيز ديگريست ، لطفا اطلاعاتي كه اعلام ميكند با منطق و دليل مستند باشد كه همه ما بدانيم . ممنون.