بازیکن چون شهرستانی ست به تیم ملی دعوت نمیشود؟

به گزارش افکارنیوز، قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اینکه از تیم‌ملی دور است اما همچنان ترجیح می‌دهد نسبت به این موضوع اعتراضی نداشته باشد. حدادی‌فر در مورد نتایج فوق‌‌العاده ذوب‌آهن، دوری از تیم‌ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

سال ۱۳۹۳ برای تو چطور بود؟
امسال برای من سالی نسبتاً پرفراز و نشیب بود. البته در مجموع باید بگویم که راضی هستم و خدا را شکر می‌کنم.

از اینکه به تیم‌ملی دعوت نشدی ناراحت نیستی؟
اگر بگویم ناراحت نیستم، دروغ گفتم. هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌ملی باشد، ولی باید این را در نظر گرفت که من تصمیم‌گیرنده نیستم. چه باشم چه نباشم برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت دارم. در آینده تلاشم را بیشتر می‌کنم تا لیاقت خودم را به کادرفنی تیم‌ملی ثابت کنم.

تو در شرایطی که یکی از آماده‌ترین هافبک‌های ایران هستی، به تیم‌ملی دعوت نشدی. در این مورد با خودت چطور کنار می‌آیی؟
این چیزها در فوتبال زیاد دیده می‌شود، ولی مهم این است که تیم‌ملی موفق باشد. من به تفکرات کروش احترام می‌گذارم. تیم‌ملی جوان‌های خوبی دارد و رفته رفته تغییر نسل می‌دهد. امیدوارم که در آینده شاهد پیشرفت تیم‌ملی باشیم. به‌هر‌حال من بازیکن شهرستانی هستم و شاید یکی از دلایلی که از تیم‌ملی دور هستم، همین موضوع باشد.

بیشتر توضیح می‌دهی؟
به‌هر‌حال در فوتبال ایران بازیکنان پرسپولیس و استقلال بیشتر در چشم هستند. معمولاً بازی‌های تیم‌های شهرستانی به‌صورت مستقیم پخش نمی‌شود و عملکرد خیلی از بازیکنان دیده نمی‌شود.

کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور بود؟
اوایل آقا یحیی را اذیت کردیم، ولی او صبور بود و اعتمادبه‌نفس داشت. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم جواب اعتماد این مربی را بدهیم. امیدوارم امسال سهمیه آسیا را بگیریم تا به‌نوعی مزد زحماتمان را بگیریم.

بزرگ‌ترین آرزوی تو در سال ۱۳۹۴ چیست؟
بزرگ‌ترین آرزویم این است یک‌بار دیگر با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

فکر می‌کنی بهترین فوتبالیست ایران در سال ۹۳ چه کسی بود؟
بازیکنان زیادی بودند که عملکرد خوبی داشتند، ولی من محمدرضا خلعتبری را انتخاب می‌کنم. او بازیکن مورد علاقه من است که در تیم سپاهان بازی‌های تأثیرگذاری را انجام می‌دهد.