پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

به گزارشافکارنیوز،امین الله رشیدی عنوان کرد: اصولا در زمانه ای هستیم که دیگر کسی گوشش بدهکار نصیحت های بزرگترها نیست اما من به سهم خودم و به عنوان کسی که سال هاست به عنوان عضوی کوچک از جامعه هنرمندان در خدمت مردم شریف ایران هستم به آنها توصیه می کنم برای یک بار هم که شده به این پیشنهاد توجه کنند و اگر دوست دارند در ایام عید و تعطیلات نوروز به فکر موضوعی باشند که شاید مدت هاست آن را فراموش کردند.

وی ادامه داد: نوروز با وجود اینکه یکی از بهترین فرصت ها برای گردشگری است اما می تواند بهترین فرصت هم برای دید و بازدیدهایی باشد که در گذشته بسیار بیشتر از امروز وجود داشت و اصولا مردم به این خاطر نوروز را دوست داشتند که بار دیگر فرصتی برای دید و بازدید پیدا می کردند. در گذشته مردم آن قدر برای این موضوع هیجان زده بودند که حتی مسافرت را فراموش می کردند. موضوعی که متاسفانه در طی دوران اخیر به شدت کاهش یافته و ما چند سال یکبار راضی به دیدار یکدیگر نیستیم و شما بسیاری از جوانان را می توانید ببینید که شاید سال هاست حتی پدربزرگ و مادربزرگ خود را ندیده اند.

این خواننده موسیقی ایرانی بیان کرد: اصولا نوروز یکی از بهترین فرصت ها برای رفع کدورت هاست و من به مردم عزیز کشورم توصیه می کنم در این مدت تمام تلاش خود را انجام دهند که اگر با کسی قهر هستند خودشان پیش قدم شوند و با فردی که کدورتی بر دل دارد، آشتی کنند. باور کنید این بهترین اتفاقی است که می تواند در اوایل سال برای یک فرد بیفتد حتی اکر کسی با کسی قهر نیست هم بهتر است تلاش کنید که اگر فردی با فرد دیگر قهر است آنها را آشتی دهیم.

رشیدی در پایان صحبت های خود تاکید کرد: من سال ها پیش آهنگی را به نام فروردین خواندم که شعر آن از استاد بزرگ مهدی حمیدی شیرازی بود و تصور می کنم که این ملودی یکی از شادترین آثاری باشد که آن را خوانده ام، بنابراین اگر حمل بر خودستایی نباشد دوست دارم به مخاطبان و مردم پیشنهاد کنم اگر فراغتی پیدا کردند این آهنگ را گوش کنند. آهنگی که متعلق به آلبوم افسونگر بود.