تمرکز گروه انحرافی بر روی ۱۷۵ حوزه تک‌نماینده

به گزارش فارس، حسين فدايي دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در اولين گردهمايي ستادهاي انتخاباتي جمعيت ايثارگران و رهپويان انقلاب اسلامي كه صبح امروز پنجشنبه در دفتر جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي برگزار شد، گفت: نظام سلطه و ضدانقلاب، اهداف و راهبردهايي را دنبال ميكنند كه از آن جمله فروپاشي نظام اسلامي، عدم موفقيت جبهه انقلاب اسلامي، توفيق جريان فتنه و جريان انحرافي است.

* مهم‌ترین راهبرد نظام سلطه در برابر نظام اسلامی

فدایی خاطرنشان کرد: نظام سلطه سعی دارد ملت ایران را مأیوس کند و این مهم‌ترین راهبرد آنهاست؛ دامن زدن به اختلافات داخلی، ‌تصویرسازی از ناکارآمدی و تلاش برای گسترش فضای فتنه و انحراف، برهم زدن روحیه آرمان‌خواهی، حاشیه‌سازی برای انحراف افکار عمومی نسبت به دشمن از دیگر اهداف نظام سلطه است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که جمهوری اسلامی رو به صعود حرکت می‌کند و سلطه رو به تنزل است، تصریح کرد: نظام سلطه سعی دارد این راهبرد اصلی نظام اسلامی را که رهبری نیز به آن تأکید دارند تغییر و مدل دیگری را به جهانیان ارائه دهد که در این خصوص اهداف و راهبردهایی را دنبال می‌کند.

* تاکتیک‌های نظام سلطه و جریانات وابسته به آن

فدایی به اهداف و راهبردهای نظام سلطه برای عدم صعود نظام اسلامی به رتبه‌های بالاتر اشاره کرد و گفت: اثبات جنگ قدرت و ثروت در درون کشور، اثبات فساد گسترده در نظام اسلامی، تبلیغ عدم عقلانیت در تصمیمات کشور، ایجاد عملیات روانی، شایعه‌‌سازی، سیاه‌نمایی، بحران‌سازی و جلوه‌دادن بی‌ثباتی در کشور، بی‌اعتبار کردن سپاه و بسیج، تخریب و تضعیف شورای نگهبان و القای تقلب، بی‌اعتبارسازی آمار مراجع رسمی کشور، ایجاد اختلاف میان دولت و مجلس و بزرگ‌نمایی برخی اختلاف‌نظرها از مهم‌ترین راهبردهای نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه جریان فتنه در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: جریان فتنه سعی دارد در انتخابات مجلس نهم چند خط موازی را دنبال کند که خط اول آنان تحریم است.

* جریان فتنه دنبال چیست؟

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان فتنه با ارائه مواضع رادیکالی به دنبال خط تحریم انتخابات است، اظهار داشت: تطهیر و بازگشت به نظام خط دیگری است که جریان فتنه برای حضور در انتخابات مجلس نهم دنبال می‌کند؛ آنها دنبال بازسازی و تطهیر خود هستند و سعی دارند با ارائه یک لیست، کسانی را که در جریان فتنه شهرت چندانی نداشتند وارد مجلس کنند.

فدایی افزود: جریان فتنه سعی دارد از یک‌سو با بخشی از اصولگرایان ائتلاف کند و با این ترفند در انتخابات حضور داشته باشد و از سوی دیگر به مظلوم‌نمایی خود بپردازد.

* سوءاستفاده جریان انحرافی از شعار عدالت

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه به برنامه جریان انحرافی برای حضور در انتخابات مجلس اشاره و تأکید کرد: هدف جریان انحرافی از حضور در انتخابات مجلس نهم، تصاحب حداقل دو سوم از کرسی‌های مجلس است؛ مهم‌ترین راهبرد جریان انحرافی ایجاد خط تضاد درون نیروهای مردمی است.

وی افزود: این جریان سعی دارد فراخوان تضاد را در بستر اجتماعی رقم بزند و مهم‌ترین محتوایی که در این راهبرد دارد، بحثاشرافیت مقابل محرومین است و مهم‌ترین ابزاری که در این بستر از آن بهره‌ می‌گیرند نیز، بحثطرح هدفمندسازی یارانه‌هاست و قصد دارند این‌گونه القاء کنند که قصد داشتیم این خدمات را گسترش دهیم اما نمی‌گذارند.

* تمرکز جریان انحرافی روی ۱۷۵ حوزه تک‌نماینده در کشور

فدایی تأکید کرد: جریان انحرافی سعی دارد بر روی حوزه‌های انتخابی تک‌نماینده که به حدود ۱۷۵ حوزه در کشور می‌رسد، تمرکز کند و روش کار آنان اینگونه است که از ظرفیت احمدی‌نژاد استفاده کنند؛ یعنی وابستگی یک فرد را به احمدی‌نژاد پررنگ کنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با طرح این سؤال که فصل مشترک نظام سلطه، جریان فتنه و جریان انحرافی چیست؟ اظهار داشت: ‌ بزرگ‌ترین فرصت برای دشمنان انقلاب اسلامی، ایجاد اختلافات داخلی در کشور است؛ دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند به هر شکلی که می‌توانند به اختلافات داخلی دامن بزنند، به تضعیف رهبری بپردازند و موضع رهبری را ناکارآمد جلوه دهند.

وی افزود: تضعیف و تخریب نهادهایی همچون سپاه، بسیج و شورای نگهبان، فرعی‌کردن مسائل اصلی، بحرانی جلوه‌دادن وضعیت کشور و دمیدن التهاب به جامعه و بزرگ نشان دادن خطرات برای گرفتن امتیاز از نظام اسلامی از دیگر فصول مشترک نظام سلطه، جریان فتنه و جریان انحرافی است.

فدایی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: کشورمان اکنون در اوج به‌سر می‌برد؛ چون به استمرار انقلاب اسلامی تأکید دارد اما اگر کشور را به خوبی مدیریت نکنیم آسیب‌پذیر خواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: نظام سلطه‌، جریان فتنه و جریان انحرافی به خوبی می‌دانند که اکنون نظام اسلامی در اوج به سر می‌برد اما قصد دارند این اوج را به افول تبدیل کنند که در این خصوص نباید در میدان آنها بازی کنیم و باید همواره هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین شاخص در صحنه اجرایی کشور رهبری است، گفت: هر دسته و جریانی نمی‌تواند برای خود تحلیلی ارائه دهد و طبق آن عمل کند؛ تحلیل حاکم در کشور، تبعیت از رهبری و پیگیری دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است.

* تئوری حذف احمدی‌نژاد برای وحدت اصولگرایان غلط است

فدایی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های موجود، نقص‌هایی در اردوی اصولگرایی وجود دارد اما وحدت مدنظر اصولگرایان است، اظهار داشت: برخی‌ اعتقاد دارند که بهترین راه وحدت، حذف احمدی‌نژاد است که این تئوری درست نیست؛ وحدت به معنی پایبندی به محور ولایت‌مداری است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه انتخاباتی ما ایستادگی و پافشاری روی مفاهیم و اصول شاخص‌های انقلاب اسلامی است اما باید در روش‌های آن تدبیر داشته باشیم، تصریح کرد: متأسفانه در استان‌ها و شهرستان‌ها نمی‌توانیم در زمینه انتخابات همانند تهران عمل کنیم.


* تکیه بر مفاهیم وحدت به جای مصادیق آن

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ایجاد ساز و کار وحدت در جبهه اصولگرایان بسیار مهم است، اظهار داشت: قصد داریم در خصوص ایجاد ساز و کار برای وحدت در جبهه اصولگرایان دستورالعملی تهیه کنیم و به تبیین آن بپردازیم.

فدایی با بیان اینکه نباید راهبرد ما عکس باشد و از مصادیق به وحدت برسیم بلکه باید بر اساس مفاهیم به وحدت دست پیدا کنیم، اظهار داشت: فصل تمایز ما با بسیاری از جریان‌های دیگر نگاه وحدت‌گونه است؛ با حفظ استقلال خود مسیر وحدت را می‌توانیم پیگیری کنیم و آن را حفظ کنیم.

* اجازه ندهیم خدمات نظام توسط یک جریان مصادره شود

وی ادامه داد: اگر موضع ما با مواضع دشمن، جریان انحرافی و فتنه یکی باشد، نظام اسلامی زیر سؤال می‌رود و نتیجه آن می‌شود که دیگر کسی از نظام اسلامی دفاع نمی‌کند.

فدایی با بیان اینکه در اصول و محکمات نظام اسلامی نباید کوتاه بیاییم، تصریح کرد: فعالیت‌های مثبتی که در نظام اسلامی روی داده برای مردم است و نباید اجازه دهیم این فعالیت‌ها را یک جریان به نام خود مصادره کند.

* مؤلفه‌های گفتمان انقلاب اسلامی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم خاطرنشان کرد: باید گفتمان انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم؛ گفتمان انقلاب اسلامی ضد فساد و انحراف است و این گفتمان عقل‌مدار بوده و به مشورت عقلا اعتنا دارد.

فدايي در پايان تأكيد كرد: در اين دوره از انتخابات مجلس جريانات معاند نظام اسلامي بسيج شدهاند تا به انقلاب اسلامي ايران ضربه بزنند كه بايد هوشيار باشيم.