به گزارش افکارنیوز، نصر الدین عامر، گفت: مردم یمن در صحنه هستند و با وضعیت موجود و بدون در نظر گرفتن مصوبات نشست سران اتحادیه عرب، اقدام می کنند. در حالی که یمنی ها در زیر بمباران هواپیماهای عربستانی کشته می شوند، موضوع یمن، بزرگتر از نشست سران عرب یا اظهارات توخالی حاکمان عرب مزدور امریکا است و مردم یمن در حال حاضر در صحنه حاضرند و بدون توجه به اظهارات یا تصمیمات شرکت کنندگان در نشست سران در شرم الشیخ با وضعیت کنونی تعامل می کنند.

وی اتحادیه عرب را به انفعال متهم و تصریح کرد: تصمیمات، تصریحات و بیانیه های آن، باعثنگرانی ما نمی شود.

عضو جنبش انصار الله پرسید: السیسی چگونه از پیمان های بین المللی صحبت می کند در حالی که وی و سایر سران عرب به راحتی آن را نقض کرده اند؟ آنها چگونه از آزادی ملت ها و انتخاب سرانشان سخن می گویند در حالی که آمده اند تا با زور سلاح، عبدربه منصور هادی را به ما تحمیل کنند؟

نصر الدین عامر گفت: واکنش ها به ملک سلمان پادشاه عربستان و تصریحات وی، میدانی خواهد بود. نه تنها انصار الله، بلکه کلیه مردم یمن خودشان را برای پاسخ های کوبنده و دردآور آمده کرده اند و در روزهای آینده شاهد واکنش هایی خواهیم بود که عربستان و سایر دنیا را غافلگیر خواهد کرد.

وی درباره دعوت به مذاکرات گفت: چگونه در حالی که با هواپیماهایتان مردم یمن را بمباران می کنید و تأسیسات زیربنایی شان را هدف قرار می دهید و زنان و کودکان بی دفاعشان را می کشید، از آنها برای مذاکره دعوت می کنید؟

وی افزود: قبل از آغاز جنگ علیه یمن، جنبش انصار الله با این دعوت به مذاکره مخالفت کرده است و هر کس با این دعوت مشکوک موافقت کند، بخشی از این تجاوز خواهد بود و ما علیه وی موضع خواهیم گرفت.

عضو جنبش انصار الله در پایان با تأکید بر اینکه عربستان از بیم آنکه یمن به یک کشور مستقل و غیر وابسته به ریاض تبدیل شود، جنگ را آغاز کرده است، خطاب به مقامات ریاض گفت: شما در همسایگی خودتان دشمنی را به وجود آوردید که هرگز این تجاوز را فراموش نخواهد کرد و ملت یمن، نقشه منطقه را تغییر خواهد داد.
دانلودفیلم