قتل دختر مورد علاقه با نانچیکو

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ سلمان آدینه وند سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان و اعلام اینکه دخترش پس از خروج از منزل، بعد از گذشت مدتی مراجعت نکرده و هیچگونه اطلاعی از وی در دست ندارند موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا پدر دختر مفقود شده با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام داشت شخصی که خواستگار دخترش بوده است با وی تماس گرفته و اعلام کرده که دختر وی را به قتل رسانده و جسدش را پشت دیوار منزل‌‌ رها کرده‌ام.

سرهنگ آدینه وند بیان داشت: بر این اساس بلافاصله عوامل انتظامی و ماموران پلیس آگاهی در محل مورد نظر حاضر و جسد دختر را در این محل کشف کردند.

وی ادامه داد: با اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات گسترده محلی در خصوص نحوه رفت و آمد متهم و تعقیب و مراقبت ۲۴ ساعته از اماکن تردد وی و همچنین کنترل و بازدید بیش از ۱۵۰ گلخانه، مخفیگاه قاتل شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی پاکدشت انتقال داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: پس از بازجویی‌های انجام شده متهم که تصور دستگیری خود در کمتر از ۲۴ ساعت را نداشت، انگیزه خود ازقتل این دختر را عصبانیت شدید از شنیدن پاسخ منفی به خواستگاری و ادامه ارتباط وی با خودش عنوان و اظهار داشت، به دلیل این عصبانیت کنترل خود را از دست دادم و طی یک قرار با وی او را با نانچیکویی که همراه داشتم خفه کرده و جسدش را نیز پشت دیوار منزلم‌‌ رها کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: متهم در حالیکه تصمیم داشت از مخفیگاهش به سمت مشهد بگریزد با اقدام به موقع ماموران شناسایی و دستگیر و در این خصوص پروندهای تشکیل و به دادسرای عمومی انقلاب ارسال و متهم ضمن قبول اتهام قتل عمد با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.