روز سختی برای استقلال می سازم

به گزارش افکارنیوز، قاسم دهنوی درمورد تساوی بدون گل مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی بدی نبود، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم، اما روز، روز ما نبود، تیرک دروازه و همچنین دفاع فشرده مانع از پیروزی ما شد. گسترش فولاد اتوبوسی دفاع می‌کرد و بازی برای ما سخت شده بود.

وی در مورد بازی با استقلال در روز جمعه گفت: استقلال به فولاد باخته است و برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نماند برای برد به مصاف ما می‌آید، حساسیت این بازی بسیار زیاد است و فکر می‌کنم در این بازی ورزشگاه آزادی تماشاگران زیادی را به خود ببیند، البته باید از مسئولان سوال کنید که چرا تماشاگران فوتبال هر روز کم و کمتر می‌شوند، ما در این مسابقه روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد.

وی افزود: من برای امیر قلعه‌نویی احترام زیادی قائلم اما می‌خواهیم در لیگ هم برای کسب سهمیه تلاش کنیم و جزء مدعیان هستیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد شرایط بد این تیم گفت: برای پرسپولیس خیلی ناراحت شدم، مشکل اصلی این باشگاه مسئولانش هستند، امیدوارم لطف خدا شامل حال پرسپولیس شود تا این تیم دوباره به اوج برگردد، پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌هاست و تماشاگران زیادی دارد، باید این تیم به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

وی افزود: اکنون صاحب پرسپولیس مشخص نیست، همه هجمهها روی سرمربی تیم است، این شرایط را سخت میکند، در زمان علی دایی هم همین مسائل وجود داشت، اگر حاشیهها از پرسپولیس دور شود پرسپولیس دوباره به روزهای اوجش بر میگردد.