مخالف و موافق کی روش رو در رو هم نشستند!

به گزارش افکارنیوز، حاج رضایی کارشناس فوتبال که در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو حضور داشت در مورد مسائل روز فوتبال و حضور و یا قطع همکاری با کی‌روش گفت: وقتی شفافیت وجود ندارد هرکس نظر خودش را تحمیل می‌کند و حقیقت گم می‌شود. وقتی مستنداتی وجود ندارد نمی‌توانم مستند صحبت کنم اما تغییراتی در فدراسیون رخ داد و بخشی از قدرت وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال منتقل شد. اینجا نقش و مدیریت فدراسیون فوتبال زیر سؤال رفت و همان طور که همه می‌دانیم دولت نباید در امور فدراسیون فوتبال دخالت کند و این کار اشتباهی است.

وی افزود: من اعتقاد دارم همه افراد و از جمله کی‌روش قابل نقد هستند نگاه من به ایشان سیاه و سفید نیست بلکه خاکستری است حضور ایشان نباید باعثتحقیر مربیان ایرانی به خصوص کسانی که به تیم ملی کمک می‌کنند بشود و اما کسانی که در رأس فدراسیون هستند نباید تبعیضی بین او و دیگر مربیان قائل شوند. ایشان در مورد مربیان ایرانی گفته است که آنها فقط به درد کاور تقسیم کردن می‌خورند ولی باید بداند حق ندارد چنین توهینی کند.

حاج‌رضایی در مورد اینکه مخالف یا موافق حضور کی‌روش در ایران است، گفت: من همیشه طرفدار مخالف منصف هستم نتایج ایشان قابل دفاع نیست اما به دلیل مدت زمان کمی که تا آغاز مسابقات باقی مانده و زمان علیه ما است بهتر است که ایشان بماند. من مخالف بخشی از سردمداران لومپنیزم که همه آنها را می‌شناسند، هستم آنها می‌خواهند سکان هدایت تیم ملی را به عهده بگیرند و به فوتبال لطمه بزنند.

ایشان در مورد مایلی‌کهن گفت: کی‌روش و مایلی کهن تنها کسانی هستند که با بازیکن سالاری مبارزه کرده‌اند. اما در حال حاضر در نقطه مقابل هم قرار دارند.

در بخشی از برنامه مایلی‌کهن به عنوان مخالف حضور کی‌روش در ایران روی خط آمد و گفت: برای من فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی تیم ملی باشد چه ایرانی چه خارجی. من اعتقاد دارم طی ۴ سالی که ایشان در ایران هستند کار خاصی انجام نداده است و حضور در جام جهانی به چهارمی در گروه ختم شد و در مورد داور بازی با آرژانتین که به ضرر ما سوت زد باید بگویم یک روز داوری به نفع شما است و روزی دیگر به ضرر شما. در بازی با ازبکستان داور به سود ما سوت زد که منجر به صعود به جام جهانی شد و در بازی با آرژانتین به ضرر ما.

وی افزود: کی‌روش در جام ملت‌ها هم نتوانست تیم ملی را در بین چهار تیم اول آسیا قرار بدهد در بازی‌های اینچئون هم در بین چهار تیم چهارم شدیم.

مایلی‌کهن در مورد رابطه زاویه‌دار کی‌روش با مربیان ایرانی گفت: ایشان با آقای ترابیان، سیموئز، نمازی، کریمی، رحمتی و تمام کسانی که در اوج بلوغ بودند برخورد نادرستی داشت، امکان دارد این افراد اشتباهی کرده باشند اما او هیچ‌گاه رفتار پدرانه‌ای نداشت و اهل گذشت نبود.

وی در پایان تأکید کرد: کی روش مبالغ هنگفتی دریافت میکند و به جای اینکه تمرکز خود را روی کارش بگذارد به مانند کارفرما با فدراسیون برخورد میکند تصور میکنم نباید صحبتهایی که بین ایشان و اسدی در جلسه هیئت رئیسه رد و بدل شده بود رسانهای میشد کما اینکه عدهای از رسانهها و برنامههای خاص به صورت جدی از ایشان حمایت میکنند. من اعتقاد دارم نباید در مورد رفتن یا ماندن او تنها هواداران نظر بدهند چرا که این یک کار کارشناسی است مگر وقتی تیم ملی انگلیس روی هاجسون را انتخاب و یا کاپلو را اخراج میکرد از مردم نظرسنجی گرفت. در کل من دست مربی خارجی خوب را میبوسم اما ایشان به درد فوتبال ما نمیخورد.