بازدید سحرگاهی رهبرانقلاب از بوستان یاس

به گزارش افکارنیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی روز یکشنبه که در بوستان جنگلی جدید التاسیس یاس برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: تاکیدات خاص مقام معظم رهبری سرمشقی خواهد بود تا ما برای همیشه با همدلی دولت و ملت کارها را پیش بریم.

وی ادامه داد: ملت ایران، ملت مستقلی است که همیشه روی پای خود ایستاده است و برای ادامه حیات، دولت متکی به ملت است و مردم نیز منتظرند بهترین خدمات را از دولت بگیرند.

چمران تاکید کرد: با همدلی و همزبانی مشکلات راحت تر حل می شود و پیشرفت کشور سریعتر خواهد بو

وی همچنین درگذشت خواهر مکرم مقام معظم رهبری، درگذشت والده رئیس جمهور، همسر آیت الله جنتی، همسر آیت الله خاتمی و عموی هادی ساعی را تسلیت گفت.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جزئیات آماده سازی بوستان یاس، گفت: از ۲۰ اسفند آماده سازی این بوستان آغاز شد و دسترسی ها، مبلمان جنگلی، سایبان و … ایجاد شد.

محمد علی مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در ۲۹ اسفندماه از این بوستان، گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح مقام معظم رهبری از نحوه آماده سازی این بوستان بازدید و از روند اجرایی کار ابراز رضایت کردند.

وی با تشکر از وزارت اطلاعات برای تحویل بخش های زیادی از زمین های بوستان یاس، گفت: وزارت اطلاعات اولین وزارتخانه ای بود که زمین های خود را تحویل مدیریت شهری داد.

مختاری تاکید کرد: در جریان آماده سازی این بوستان حتی یک درخت نیز جابه جا نشده است و حتی با کسانی که یک شاخه را شکسته بودند به شدت برخورد شد.