کاپیتان استقلال: کاش گلزنی نمی کردم

به گزارش افکارنیوز، رضا عنایتی که پس از شکست استقلال برابر فولاد خوزستان گفته بود شانس قهرمانی استقلال کم شد، با گذشت یک روز از این مسابقه حرفش را پس می‌گیرد!

استقلال بدجوری به فولاد باخت!
متأسفانه یک بازی دیگر را باختیم و این اصلاً‌ اتفاق خوبی برای‌مان نیست. ما ناراحت از این هستیم که چقدر بدشانسیم و در روزی که مستحق باخت نیستیم بدون امتیاز از زمین خارج می‌شویم.

یعنی فقط بدشانسی باعثباخت استقلال شد؟
وقتی استقلال می‌بازد یعنی اشکالاتی داشته است و کسی نمی‌تواند منکر آن شود اما ما واقعاً از فاکتور شانس هم بی‌بهره هستیم. شما به عملکرد استقلال در دو بازی اخیر دقت کنید، برابر نفت تهران و فولاد خوزستان چقدر توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد و در عوض چقدر راحت دروازه‌مان باز شد. شانس بخشی از فوتبال است.

وقتی استقلال خیلی راحت گل می‌خورد دروازه‌بان و مدافعان مقصر نیستند؟
نباید گل خوردن استقلال را فقط گردن مدافعان و دروازه‌بان انداخت. وقتی گل می‌خوریم یعنی ساختار دفاعی مشکل دارد و از من مهاجم تا گلر همه نقش دارند و مقصرند.

بعد از بازی گفتی شانس قهرمانی استقلال کم شد.
منظور من این نبود که دیگر شانس قهرمانی نداریم اتفاقاً نظر من این است که کارمان سخت و دشوار شده اما هنوز شانس داریم. انسان با امید و آرزو زنده است و در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهد که هیچ کس فکرش را نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را با پیروزی پشت ‌سر بگذاریم و بعد به فکر نتایج دیگر مدعیان باشیم، مطمئن باشید رقبا نیز امتیاز از دست می‌دهند.

گل تو اتفاقی بود؟
حالا چه اتفاقی و چه چیز دیگر؛ استقلال باخته و گل من اصلاً مهم نیست. کاش من گل نمی‌زدم اما استقلال برنده می‌شد.

چرا استقلالی‌ها از میزبانی فولاد شاکی هستند؟
واقعاً ميزباني فولاد خوب نبود و متأسف از اين هستم كه بگويم اتفاقاتي كه در ورزشگاه اهواز رخ داد فاجعه است. فوتبال ارزش اين را ندارد كه از دقيقه اول تا آخر فحش ناموسي بدهند و ليزر به چشم بازيكنان بيندازند، بايد جلوي اين اتفاقات را گرفت.