اظهارات درخشان بعد از استعفا

به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز(یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط ما برای بازی مقابل النصر خیلی خوب است و امیدواریم در این بازی با یک نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم غیبت دو بازیکن تأثیرگذار ما در این مسابقه احساس نشود و با اقتداری که از بازیکنان جوان تیمم سراغ دارم مطمئنم که آنها می‌توانند جانشین‌های خوبی برای نفرات غایب باشند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازیکنان ما باید مقابل النصر ثابت کنند که ما یک تیم هستیم و به بازیکن خاصی وابستگی نداریم. این بازی برای ما فوق‌العاده اهمیت دارد و انشاءالله با کمک هواداران بتوانیم صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم.

درخشان در خصوص نشستی که امروز با بازیکنان داشته است، توضیح داد: در این جسله بیشتر سعی کردیم به بازیکنان انگیزه بدهیم. آنها شایستگی خود را در دیدارهای قبل مقابل لخویا و بنیادکار نشان داده‌اند و انشاءالله بتوانند مقابل النصر هم که یک تیم فوق‌العاده قوی است، بتوانند قدرت خود را به نمایش بگذارند.

وی همچنین تأکید کرد: ما برای برتری مقابل النصر نیاز شدیدی به حمایت هواداران داریم. دیدید در عربستان تماشاگران النصر به چه شکل از تیم خود پشتیبانی می‌کردند و ما این انتظار را از هواداران خود داریم که روز چهارشنبه به بهترین شکل پرسپولیس را مورد حمایت خود قرار دهند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا خبر دارد کار برانکو ایوانکوویچ با این تیم تمام شده است یا نه، گفت: به نظر من در حال حاضر مهم موفقیت پرسپولیس است چه من سرمربی باشم و چه برانکو فرقی نمی‌کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس با شکست النصر صعودش را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

درخشان افزود: اگر از من بخواهند در این بازی روی نیمکت بنشینم با جان و دل این کار را خواهم کرد و اگر صلاح بر این باشد که فرد دیگری هدایت تیم را برعهده بگیرد، مشکلی با این قضیه ندارم و فقط برایم موفقیت تیم پرسپولیس مهم است.

وی با بیان اینکه در جلسه شب گذشته خود با نژاد فلاح، قائم مقام باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفاء کرده است، گفت: من خیلی فکر کردم و دیدم استعفا دهم بهتر است. در جلسه دیشب این موضوع را با نژادفلاح مطرح کردم و امیدوارم او هرچه زودتر با این خواسته من موافقت کند.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امروز صبح بازهم فکر کردم و دیدم در این شرایط باید به فکر پرسپولیس بود و اگر نژادفلاح از من بخواهد در بازی با النصر روی نیمکت بنشینم این کار را خواهم کرد. حتی اگر حضور من در پرسپولیس خیلی کوتاه باشد، می‌مانم تا به این تیم کمک کنم.

درخشان تأکید کرد: من احساس کردم که در این مقطع عامل نتیجه نگرفتن و بدشانسی‌های تیم هستم و به همین دلیل بهتر است که بروم. شاید با رفتن من بازیکنان بتوانند فرصت‌ها را به گل تبدیل کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود در بازی مقابل النصر هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند تا سرخپوشان بدون سرمربی نباشند، گفت: قصد ما از این کار این بود که کمی در تیم شوک ایجاد شود. البته با بازیکنان هم صحبت کرده ام تا هر طور شده مقابل النصر نتیجه بگیرند. آنها نیز این قول را دادهاند که تلاش کنند. در بازی با النصر هم چه باشم و چه نباشم کمک میکنم تا تیم پیروز شود و در آینده شرایط تیم بهتر شود.