مسئولان اقدام هتاکانه در عربستان را پیگیری جدی کنند
گروه سیاسی

- آیت الله حسینی بوشهری در گفت و گو باافکار نیوزبا اشاره به اقدام هتاکانه مامورین عربستان نسبت به دو نوجوان ایرانی اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد بسیار ناگوار بود از سوی کسانی که مدعی خدمت به زائران خانه خدا است و مسئولیت سنگینی و سترگی در جهان اسلام دارد و باید مراقبت هایی از سوی مسئولان عربستان به گونه ای باشد که کوچکترین خطایی از این قبیل اتفاق نیافتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: چنین مسائلی که افکار یک ملت را جریحه دار می کند و برای کشور میزبان شرایط خوبی نخواهد داشت و آنها باید بیش از ما در تلاطم باشند که هرچه زودتر این مساله را پیگیری کنند و با عوامل ان برخورد کنند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: این گونه اقدامات در دنیا برای یک کشور میزبان نزد افکار عمومی بازتابی منفی دارد و نزد مسلمانان اثر منفی دارد و دولت عربستان باید در برخورد با این موارد که اگر مدعی هستند چنین اقدامات هتاکانه ای را مامور آنها انجام داده اند برخوردی جدی باید انجام دهند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مسئولان ما نیز باید به شکل جدی این موارد را پیگیری کنند زیرا این نوع اقدامات قابل گذشت و اغماض نیست و باید تا به نتیجه رسیدن و اقناع افکار عمومی اقدامات جدی صورت گیرد هر چند اقداماتی از سوی وزارت خارجه و سازمان حج و نمایندگان مجلس صورت گرفته اما باید این اقدامات قاطعانه باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان تصریح کرد: مردم مطالبه جدی برای برخورد قاطع با این اقدام ناگوار در عربستان دارند.