فریاد «یا علی» در سالن کروم لس‌آنجلس

به گزارش افکارنیوز، در شرایطی که تیم ایران در نخستین دیدار از چهل و سومین دوره مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که از بامداد امروز(یک‌شنبه) در سالن کروم شهر لس‌آنجلس آغاز شده است، توانست تیم بلاروس را مقتدرانه شکست دهد.

* مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در سالن کروم شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود و این سالن حدود ۱۸ هزار تماشاگر را می‌تواند در خود بگنجاند. جالب است که در روز نخست این مسابقات تماشاگران زیادی در سالن حضور داشتند که نیمی از آنها ایرانی بودند. در طول دیدار ایران نیز تماشاگران خونگرم کشورمان یک صدا تیم ایران را تشویق کردند و بارها کشتی‌گیران و کادر فنی و رسول خادم را تشویق می‌کردند.
* در ابتدای دیدار ایران برابر بلاروس علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد ۸ کشتی‌گیری که قرار بود برابر بلاروس به میدان بروند را روی تشک آورد و با ایجاد یک حلقه زیبا به صورت یک صدا فریاد «یا علی» را در سالن کروم سر دادند.
* از نکات جالب دیگر کوچ هر کشتی‌گیر توسط یک مربی بود. امیر توکلیان، رضا لایق، کریمی، دودانگه و حتی محمد طلایی که سرمربی تیم ملی جوانان است در کنار رسول خادم حضور داشتند و کشتی‌گیران اوزان مختلف کشورمان را کوچ می‌کردند.
* سقف سالن کروم با طراحی زیبایی مانند یک شب پرستاره شده بود. البته تاریکی سالن برای گزارشگران و خبرنگاران بسیار بد بود و دید کمی وجود داشت. تشک مسابقات نیز با توجه به قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی به رنگ آبی و نارنجی در آمده بود.
* در دیدار نخست تیم ایران، مسعود اسماعیلپور، کمیل قاسمی، میثم جوکار و پیمان یاراحمدی جز نفرات نامدار غایب بودند. جالب بود که ۴ کشتیگیر جوان کشورمان نیز در این دیدار روی تشک رفتند و در نهایت نیز تیم ایران در شروعی طوفانی با نتیجه ۸ بر صفر حریف اروپایی خود را برد.