آقای میلیاردر خریدار اصلی پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، حسین هدایتی به نظر می رسد این روزها در آستانه خرید سهام باشگاه پرسپولیس است موضوعی که به نظر می رسد می تواند پرسپولیس و هوادارانش را از این بلاتکلیفی و بی پولی همیشگی نجات دهد.

وی در مورد مسائل روز فوتبال ایران و پرسپولیس صحبت های جالبی را مطرح کرد.
اظهارات هدایتی را در ادامه می خوانید:

* روز چهارشنبه حسین هدایتی همراه با ۱۰۰ هزار تماشاچی در کنار پرسپولیس بود. کسی که با خرید بلیت ها شرایط خوبی را برای این حضور گسترده فراهم کرد.

- اولا باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود و بچه های خوب پرسپولیس توانستند با ارائه یک بازی زیبا و البته متعصبانه حریف مطرح و صاحب نام خود را شکست دهند. هواداران پرسپولیس همواره به من لطف داشتند و از من درخواست کردند که در استادیوم حضور پیدا کنم. من هم مدت ها پیش اعلام کردم که اگر قرار است به ورزشگاه بروم باید شما هم بیایید. یعنی اینکه ۱۰۰ هزار نفر به استادیوم بیایند تا مشخص شود چند مرده حلاج هستند. بارها از هواداران پرشور پرسپولیس خواستم تا با حضور در استادیوم ها به ما انرژی مثبت بدهند. حالا هم خدا را شاکرم که روز چهارشنبه این اتفاق افتاد و ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.



* آیا رویارویی با این تیم عربستانی این بازی را حساس نکرده بود؟

- دقیقا! برای خود من هم نتیجه این بازی بسیار مهم بود. آرزوی من این است که در دور بعد باز هم مقابل حریفان عربستانی قرار گرفته و قرعه ما به گونه ای شود که مقابل تیم های این کشور حاضر شویم. چرا که مطمئنم با این شرایط خیلی راحت می توانیم از پس آنها بربیاییم. ضمن اینکه همین جا هم اعلام می کنم برنامه من برای مسابقات بعدی نیز همین است. اگر در بازی های بعد هم با حریفان عربستانی روبرو شویم نیز تمام بلیت ها را خریداری خواهم کرد تا هواداران بیایند و دوستداران پرسپولیس میهمان من باشند.



* روز گذشته مقابل سفارت عربستان و در تجمعی که انجام شد، حضور پیدا کردید. در این مورد صحبت می کنید؟

- چطور؟

* گویا به شدت از سوی برخی از هواداران حاضر در این تجمع تشویق شدید؟

- اگر اخبار را دنبال کرده باشید می دانید که گروه زیادی از هواداران فوتبال، دوستان هنرمند و مردم عزیز کشورم در این تجمع حضور پیدا کردند. در این میان برخی از فوتبالی ها به من لطف داشتند و با تشویق " حاج حسین تشکر… تشکر " قصد داشتند اقدام ناچیز مرا جبران کنند. من هم از آنها خواستم تا به کار اصلی شان رسیده و به هدفی که بابتش حضور پیدا کرده بودند، مشغول شوند. خدا را شاکرم که این گونه مورد لطف و محبت مردم قرار گرفتم چرا که معتقدم خدا از روی لطف چنین محبتی را به من ارزانی می دارد.

* پس با این حساب برای مزایده بعدی حسین هدایتی حضور فعالی خواهد داشت این طور نیست؟

- با امید خدا و با حمایت و درخواست های مردم این کار را انجام خواهم داد. با توجه به اینکه قرار است شرایط تغییر کند، برای خدمت به مردم، نظام و پرسپولیس در این مزایده شرکت خواهم کرد. البته در این میان هم برخی مدعی شده اند که حسین هدایتی قرار است پرسپولیس را بخرد اما همین جا باید اعلام کنم که اگر خریدی صورت بگیرد از طریق شرکت استیل آذین ایرانیان خواهد بود نه شخص حسین هدایتی.

* چه فرقی می کند… همه می دانند که شما رئیس شرکت استیل آذین ایرانیان هستید!

- این درست است که من رئیس هیات مدیره این شرکت هستم. اما موضوع این است که اگر این خریداری سهام توسط شرکت استیل آذین ایرانیان صورت گیرد، می توانیم در صورت تمایل و ایجاد فضای مناسب بخشی از سهام را به صاحبان اصلی اش یعنی هواداران داده و آن را سهامی عام اعلام کنیم.



* به بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان برسیم. این بازی را چگونه می بینید؟

- من فقط می توانم بگویم امیدوارم سهمیه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه اهواز پر شده و تمام سکوهایی که برای حضور هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شده، توسط آنها پر شود. تمام عشق و علاقه ما این است که این تیم حمایت شود. ضمن اینکه امیدواریم پرسپولیس به غیر از لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر ایران نیز حمایت شده تا نتایج خوبی کسب کند.



* سوالی که این روزها مطرح می شود این است که به نظر می رسد مدتی است مثل سابق با علی پروین ارتباط نداشته و دور از هم به نظر می رسید.

- اصلا و ابدا این طور نیست. علی پروین همواره برای من جایگاه ویژه ای داشته است. او اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است. ضمن اینکه بچه محل قدیمی ما هم محسوب می شود. پس جایی برای این حرف ها نمی ماند و ما هیچ مشکلی با هم نداریم. شک نکنید هر جا که باشم دوست دارم از تجارب ارزشمند این اسطوره استفاده کنم.

* از قول شما اعلام شده که جهانگیری در هیات مدیره پرسپولیس حضور نخواهد داشت؟

- من هرگز چنین صحبتی نکردم و نمی دانم این حرف ها از کجا در آمده. چون آقای جهانگیری از دوستان خوب من هستند اما در مورد وضعیت هیات مدیره پرسپولیس و مسائل این چنینی فعلا صحبتی ندارم.